[QUOTE=94456311]اره منم از همین میترسم الان قسم خورده ک دیگ تکرار نمیکنه ولی اگ ۱۰ سال دیگ فراموش کرد چی [/QUOTEنمیدونم حالا فرصت بده تا خیالت راحت باشه که اگ دوباره خیانت کرد راحت جدا شی و عذاب وجدان.... نگیرت بعد جدایی نگی که شایداگ دوباره فرصت میدادم شاید عاقل...شده بود
⚘الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم⚘🌷تیکر تولد دوساله شدن دخترمه💋 خدایا مراقب خانواده ام باش. فقط بخودت خدایا توکل میکنم میدونم که هوای دخترو خانوادمو داری💚💙❤💛💟
متاسفانه جامعه ما ب زنی ک خیانت دیده هیچ بهایی نمیده ومیگه بایدببخشیوادامه بدی حتی برای طلاق خیلی اذیت میکنن مگر اینکه مثل من حکم قانونی از جرمشوهر داشته باشی کسریعقاضی رای طلاق صادر کنه
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
البته رابطه جنسی ...که ندیدیم.چتووپیامو دوست دختر گرفتن ولی خب بازم صد درصد هدفش اینابوده من جلوشو گرفتم.خیلی مپشو گرفتم تا حالا .آخرین بار مزاحم دوستم شده بود تو مغازه دوستمم بهم خبر داد..
⚘الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم⚘🌷تیکر تولد دوساله شدن دخترمه💋 خدایا مراقب خانواده ام باش. فقط بخودت خدایا توکل میکنم میدونم که هوای دخترو خانوادمو داری💚💙❤💛💟
چیبگمم شرمممیاد بازگوییکنم اینجا ی تاپیکزدممیتونیدرو اسممبزنید وخیانت اخرشوبخونید هرچند خودش پشیمونه ولی چ فایده از چشمو دلم رفت ک رفت ،اول در حد پیام بود سال۹۰بعد بخشیدم و اخریش رسید ب جاهای باریک کیه ک بفهمه ما زنها چقدر مظلومیم