2777
2789
عید سال بود ک فهمیدم خیانت کرده و بخشیدم ولی چ فایده هروز ب رخ میکشم و دعوا داریم موندم سر دوراهی ن ...

نه دیگه بخشیدی که، به رخش نکش

ولی اگه تکرار کرد فقط جدا شو

✨🌠good mood comes from inside
عید سال بود ک فهمیدم خیانت کرده و بخشیدم ولی چ فایده هروز ب رخ میکشم و دعوا داریم موندم سر دوراهی ن ...

هییی آدم خیانتکار هیچوقت کارشو ترک نمیده مثلا آخر آخرشم خیانتشو دویاری چه چن ماه دیگه چیه یکیا ۲یا۱۰سالدیگ..میکنه

⚘الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم⚘🌷تیکر تولد دوساله شدن دخترمه💋 خدایا مراقب خانواده ام باش. فقط بخودت خدایا توکل میکنم میدونم که هوای دخترو خانوادمو داری💚💙❤💛💟

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من سالها خیانت دیدم تا پای طلاق هم رفتم‌و‌اخر بخاطر حمایت نشدن توسط خانوادم برگشتم

الان همسرت چطور شده رفتاراش؟؟ درست شده یا هنوزم خیانت میکنه؟! اگه دوست داشتی جواب بده 

ویران شده را حوصله منت معمار نباشد/ ویرانه ما را بگذارید که ویرانه بماند... ( صائب تبریزی)

هییی آدم خیانتکار هیچوقت کارشو ترک نمیده مثلا آخر آخرشم خیانتشو دویاری چه چن ماه دیگه چیه یکیا ۲یا۱۰ ...

اره منم از همین میترسم

الان قسم خورده ک دیگ تکرار نمیکنه

ولی اگ ۱۰ سال دیگ فراموش کرد چی 

منم شوهرم بهم خیانت می کنه نمی دونم چکار کنم از طلاق و جدایی و آینده نگرانم

منم😔

⚘الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم⚘🌷تیکر تولد دوساله شدن دخترمه💋 خدایا مراقب خانواده ام باش. فقط بخودت خدایا توکل میکنم میدونم که هوای دخترو خانوادمو داری💚💙❤💛💟

من ب شخصه طلاق میگرفتم چون کسی ک خیانت میکنه دیگ ادم نمیشه و ب کاراش ادامه میده و کسیم ک خیانت میبینه از اون زندگی زده میشه پس ادامه دادن ب اون زندگی بی فایده ست و زجر اور

زندگیم دخترم😍
الان همسرت چطور شده رفتاراش؟؟ درست شده یا هنوزم خیانت میکنه؟! اگه دوست داشتی جواب بده 


‌ رفتارش با من خوبه گاهی ولی گاهی هم‌افتضاح هرچند اعتمادی نیست و‌حس‌میکنم باکسی هست الان تو اینترنته همجنان ‌مساله این‌نیست مساله اینکه یک‌زن بعد خیانت دیگه اون زن سابق نخواهد شد و خیلی تلاش کردم خوب بشم ولی روز بروز‌بدتر میشم‌و‌فقط بخاطر پدرم باهاشم ک‌یوقت سکته نکنه وگرنه بهمن  حکم طلاقم‌صادر شده بود الان راحت شده بودم

من از برای مصلحت در حبس دنیا مانده ام

من ب شخصه طلاق میگرفتم چون کسی ک خیانت میکنه دیگ ادم نمیشه و ب کاراش ادامه میده و کسیم ک خیانت میبین ...

منم قبلا همین رو می گفتم وقتی به سر خودم اومد نتونستم کاری کنم فقط مهریه ام به اجرا کذاشتم

طلاق نمی خوام 

وقتی سوهر بعدیم پیدا کردم جدا میشم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز