بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
من ب شخصه طلاق میگرفتم چون کسی ک خیانت میکنه دیگ ادم نمیشه و ب کاراش ادامه میده و کسیم ک خیانت میبینه از اون زندگی زده میشه پس ادامه دادن ب اون زندگی بی فایده ست و زجر اور
الان همسرت چطور شده رفتاراش؟؟ درست شده یا هنوزم خیانت میکنه؟! اگه دوست داشتی جواب بده
رفتارش با من خوبه گاهی ولی گاهی همافتضاح هرچند اعتمادی نیست وحسمیکنم باکسی هست الان تو اینترنته همجنان مساله ایننیست مساله اینکه یکزن بعد خیانت دیگه اون زن سابق نخواهد شد و خیلی تلاش کردم خوب بشم ولی روز بروزبدتر میشموفقط بخاطر پدرم باهاشم کیوقت سکته نکنه وگرنه بهمن حکم طلاقمصادر شده بود الان راحت شده بودم