2777
2789
عنوان

باردارم+عکس

1255 بازدید | 59 پست

دوستای خوبم نمیدونم کیا توی تاپیک  قبلیم  بودن...در کمال ناباوری  با دوبار نزدیکی باردار شدم و از یه هفته بعد از نزدیکی  من سینه هام درد گرفت و دل و کمر درد داشتم.تااین ک روزی ک میخاستم پریود شم بی بی چک زدم و مثبت شد 😍گفتم اگر باردار باشم میام میگم.

راستی سالگرد عقدمون  بود شب شوهرمو  سوپرایز  کردم. یه پسر دوساله هم دارم.برام دعا کنید همه چی خوب پیش بره  یه فرشته سالم و صالح مثل پسرم ب دنیا بیارم..😘😘😍😍😍

من یه مامان کوچولوی ۲۱ساله ک یه پسر خوشگل ۲ساله دارم و یه تودلیه  ناناز  خدایا شکرت.🍼😇

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

الهی ....عزیزم مبارکه

خدایا فندق کوچولوی عزیزم رو به تو می سپارم سالم برسونش بهم ...بی نهایت سپاسگزارم...                                                          اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
مبارکه گلم انشالله صحیحوسالم بباد توبغلت چن ماه اقدامی وچیامصرف کردی باردارشدی گلم

مرسی گلم.فولیک اسید و قرص ب کمپلکس شوهرمم  قرص زینک .چکاپ دادم مشکلی نبود.دوبار اقدام داشتم و گرفت 

من یه مامان کوچولوی ۲۱ساله ک یه پسر خوشگل ۲ساله دارم و یه تودلیه  ناناز  خدایا شکرت.🍼😇
مبارک باشه عزیزم انشاءالله به سلامتی زایمان کنی دوست داری جنسیت نینی چی باشه؟

مرسی گلم فرقی نداره فقط سالم باشه

من یه مامان کوچولوی ۲۱ساله ک یه پسر خوشگل ۲ساله دارم و یه تودلیه  ناناز  خدایا شکرت.🍼😇

ای جان...😍

مبارکه😘

نیکان جونم تو به زندگیم معنای جدیدی بخشیدی یک ساله شدنت مبارک عزیز دلم  ،،،...مادر بودن با همه سختیاش یعنی بهترین حس دنیا  کاش هممون مثل خورشت کرفس بودیم دیگه یا طرف دوستمون داشت یا ازمون متنفر بود نه مثل چای که همش میگن یکی بریز ببینیم چی میشه  
چندمه سیکلت اقدام داشتی؟ اگه دوست داری بگو

من چون روزه گرفته بودم پریودم  افتاد جلو. ۱خرداد پریود شدم و ۴خرداد پاک شدم.۱۶ خرداد نزدیکی داشتم با ۱۸ خرداد یعنی ۱۲ روز بعد از پریود.

من یه مامان کوچولوی ۲۱ساله ک یه پسر خوشگل ۲ساله دارم و یه تودلیه  ناناز  خدایا شکرت.🍼😇
مرسی گلم.فولیک اسید و قرص ب کمپلکس شوهرمم  قرص زینک .چکاپ دادم مشکلی نبود.دوبار اقدام داشتم و گ ...

خوش ب حالت بارداری خوبی داشته باشی گلم

خدایاشکرت که همسرخوبی نصیبم کردی🙏❤
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792