2777
2789
عنوان

خرجی "

| مشاهده متن کامل بحث + 239 بازدید | 20 پست
این بحث عادت مورد خوبیه چون من خودمم شاغلم ممکنه احتیاجس ب خرجی اون نداشته باشم البته اون ادم خسیسی ...

این درست تفکرات هیجده نوزده سالگیه منه و ضربم خوردم 

فک میکردم خیلی خفنو مستقلم همه جا خودم حساب کنم نذارم کسی برام دستشو تو جیبش کنه 

ولی متاسفانه میگن زنی ک خرج نداره ارج نداره 


👄💄👠
خوش بحالتون شما چقد بلدید من خیلی خنگم تو این موارد 😄

خب ماهم مثله شما خنگ بودیم یه زمانی عقل نداشتیم بجای اینکه پول بگیریم پس انداز کنیم یا طلا بخریم و هم خودمون سرمایه ای جمع کنیم هم احترام همسرمون پیش پدر و مادر و فامیل بالا ببریم و بگن مرد خانواده داریه و بفکر زنشه ،پولا رو حروم حراج میکردم

همسرم برام 4 تا ربع سکه خرید الان کو؟ 

همه رو فروختم و اینور و اونور الکی خرج کردم

حالا که تو زندگی افتادیم درسته طلا میخره ولی کلی مشکل هست مثله خونه و ماشین و... که باید براش حتی از خرج خوراکمونم بزنیم چه برسه به طلا😁

بهترین دیالوگی که توی عمرم شنیدم:امروز می خواهم به مصاف تزویر بروم که بدترین آفت دین است. تزویر با لباس دیانت و تقوی به میدان می آید. تزویر سکه ای است دورو، که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است. عوام خدایش را می بینند و اهل معرفت ابلیسش. و چه خون دلها خورد علی از دست این جماعت سر به سجود آیه خوان و به ظاهر متدین...💔

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خب ماهم مثله شما خنگ بودیم یه زمانی عقل نداشتیم بجای اینکه پول بگیریم پس انداز کنیم یا طلا بخریم و ه ...

 مامانم منم همیشه میگه فکر کردی زندگی همین دوران عقده  !   چکار کنم  سیاست ندارم یه ذره  بنظرت یاد میگیرم ؟ 🤔😄

مامانم منم همیشه میگه فکر کردی زندگی همین دوران عقده  !   چکار کنم  سیاست ندارم ...

اره بابا به حرف ماها گوش کن ببین چقدر به نفعت میشه

دو روز دیگه خودت یه پا استاد میشی

اون کارت رو حتما قبول کن و هر سال به مقدار ماهانه اش هم اضاف کن

خجالت مال الانته تو زندگی که بیوفتی یادت میره

بهترین دیالوگی که توی عمرم شنیدم:امروز می خواهم به مصاف تزویر بروم که بدترین آفت دین است. تزویر با لباس دیانت و تقوی به میدان می آید. تزویر سکه ای است دورو، که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است. عوام خدایش را می بینند و اهل معرفت ابلیسش. و چه خون دلها خورد علی از دست این جماعت سر به سجود آیه خوان و به ظاهر متدین...💔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز