2777
2789
عنوان

خرجی "

239 بازدید | 20 پست

سلام دوستای عزیز  

میخواستم بدونم شماها در دوران عقد همسرتون بهتون پول  میداد برای  خرجی و ایا اینکه مبلغی ک بخواید باهاش هرکاری دوس دارید بکنید اصلا کلا بهتدن پول میداد  همسرم من یه کارت بهم داده ک اولش قبول نکردم ولی بعد ک اصرار کرد  دوس نداشتم تو ذوقش بخوره  الان بعد دوماه هنوز از کارت هیچ پولی خرج نکردم  چون  یه جور حس خجالت دارم 



توهین نکنی لطفا🌺

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من عقدم همسرم میگه بگو به حساب واریز کنم ولی خب ما رسممونه تا عروسی خرج دختر با پدره. خب اونم جور دی ...

دقیقا رسم ما هم همینه ب مادرمم ک گفتم  گفت کار خوبی کردی تو ذوقش نزدی ولی الان وظیفه ش نیست  

همسر من نمی داد و منم هیچ موقع ازش نمی خواستم. الانم اگر برگردم عقب بازم نمیخوام. آخه دختری که خونه باباشه حتی اگه شاغل نباشه مگه لنگ پوله که بخواد خرجی بگیره، حالا رفت سر زندگیش باز یه حرفی

💚💖

ما نامزدیم و عقد رسمی نیستیم قبلشم دوست بودیم 

کارت دارم از حسابشو هر چقدر بخوام برمیدارم 

بابام گفته تا خونه ی منی خرجت با خودمه از اون نگیر خودمم درامد دارم 

ولی مشاورم گفته بردار حتی اگه نیاز نداری بذا عادت کنه 

👄💄👠
ما نامزدیم و عقد رسمی نیستیم قبلشم دوست بودیم  کارت دارم از حسابشو هر چقدر بخوام برمیدارم  ...

این بحث عادت مورد خوبیه چون من خودمم شاغلم ممکنه احتیاجس ب خرجی اون نداشته باشم البته اون ادم خسیسی نیست همیشه دست ب جیبه  ولی باز حس میکنم نباید فک کنه تو این مورد بهش وابستم😐

عقدمون مال 5 سال پیشه 

خرجی نداشتم خورد و خوراکم با بابام اینا بود و لباس و لوازم آرایش و... همسرم میخرید

50 تومن میداد اونم واسه موبایلم شار ژ میخریدم

بهترین دیالوگی که توی عمرم شنیدم:امروز می خواهم به مصاف تزویر بروم که بدترین آفت دین است. تزویر با لباس دیانت و تقوی به میدان می آید. تزویر سکه ای است دورو، که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است. عوام خدایش را می بینند و اهل معرفت ابلیسش. و چه خون دلها خورد علی از دست این جماعت سر به سجود آیه خوان و به ظاهر متدین...💔
این بحث عادت مورد خوبیه چون من خودمم شاغلم ممکنه احتیاجس ب خرجی اون نداشته باشم البته اون ادم خسیسی ...

عزیزم خرج زن با مرده حتی اگه زن شاغل باشه

کارت بذار کنار همینجور توش برات پول بریزه زیاد که شد برو برای خودت طلا بخر

اشتباه نکن

همینجور هم عادتش بده توش برات پول بریزه و مرتب طلا بخر و سرمایه کن برای خودت

بهترین دیالوگی که توی عمرم شنیدم:امروز می خواهم به مصاف تزویر بروم که بدترین آفت دین است. تزویر با لباس دیانت و تقوی به میدان می آید. تزویر سکه ای است دورو، که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است. عوام خدایش را می بینند و اهل معرفت ابلیسش. و چه خون دلها خورد علی از دست این جماعت سر به سجود آیه خوان و به ظاهر متدین...💔

من با اینکه دخترا تو عقد هی به شوهرشون میگن پول بده مخالفم و ضایعس به نظرم

ولی حالا که شوهرت به اصرار بهت کارتو داده هر ماه یه مبلغی از روش بردار و بزار کنار واسه خودت پس انداز کن

کاش میشد درخت بودم، کاش تکه سنگی بودم در اعماق اقیانوس، کاش میتوانستم حیوانی باشم در دشتهای سرسبز و آزاد، نمیدانم، کاش هر چیز عجیبی باشم جز یک زن در دل خاورمیانه 💔

خوش بحالتون شما چقد بلدید من خیلی خنگم تو این موارد 😄

آره بردار جمع کن سکه یا طلا بگیر

کاش میشد درخت بودم، کاش تکه سنگی بودم در اعماق اقیانوس، کاش میتوانستم حیوانی باشم در دشتهای سرسبز و آزاد، نمیدانم، کاش هر چیز عجیبی باشم جز یک زن در دل خاورمیانه 💔

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  20 ساعت پیش
توسط   ۰۰۱۰  |  7 ساعت پیش