ahooraam مدیر استارتر عضویت: 1396/12/13 تعداد پست: 1334 عنوان یه لحظه لطفا 67 بازدید | 7 پست سلام خانومامن ده روز به پریودم مونده ولی سینه هام سفت و سنگین و دردناک شدن از چی میتونه باشه؟ این ماه یه رابطه بدون جلوگیری داشتیمیعنی اگه از بارداریه به این زودی شروع شده؟ دریغ کز شبی چنین سپیده سر نمیزند 1398/03/28 | 16:27 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ریحانه۲۰۱۲ عضویت: 1397/10/03 تعداد پست: 794 علایم پریودی هم از ده روز ثبل خودشو نشون مده پس معلوم نیس
maham123 عضویت: 1397/12/09 تعداد پست: 1211 من پنجشنبه موعدمه سینه هام حساس دور نافم خیلی تیر میکشه حالت تهوع و ضعف دارم دوتا تخمدان هم درد میکنه ایا علایم قبل پری هس.؟
ahooraam مدیر استارتر عضویت: 1396/12/13 تعداد پست: 1334 من پنجشنبه موعدمه سینه هام حساس دور نافم خیلی تیر میکشه حالت تهوع و ضعف دارم دوتا تخمدان هم درد میک ... انشالله که بارداری عزیزمپنجشنبه بی بی چک بذار خبرش بده دریغ کز شبی چنین سپیده سر نمیزند
maham123 عضویت: 1397/12/09 تعداد پست: 1211 انشالله که بارداری عزیزم پنجشنبه بی بی چک بذار خبرش بده عزیزم رفتم بیبی خریدم گذاشتم منفی بود بعد ۵ دیقه لک دیدم پری شدم
ahooraam مدیر استارتر عضویت: 1396/12/13 تعداد پست: 1334 عزیزم رفتم بیبی خریدم گذاشتم منفی بود بعد ۵ دیقه لک دیدم پری شدم انشالله ماه بعد بارداری گلم😍 دریغ کز شبی چنین سپیده سر نمیزند