2777
2789

براون

((📖تاپیک کتابخوانی📖))((🎵تاپیک آهنگ🎵))در دیدگان آینه‌ها گوئی حرکات و رنگها و تصاویر وارونه منعکس می‌گشت و برفراز سر دلقکان پست و چهرۀ وقیح فواحش یک هالۀ مقدس نورانی مانند چتر مشتعلی می‌سوخت. خورشید مرده بود، خورشید مرده بود و فردا در ذهن کودکان مفهوم گنگ گمشده‌ای داشت. آنها غرابت این لفظ کهنه را در مشق‌های خود با لکهٔ درشت سیاهی تصویر می‌نمودند. مردم، گروه ساقط مردم، دل‌مرده و تکیده و مبهوت در زیر بار شوم جسدهاشان از غربتی به غربت دیگر می‌رفتند و میل دردناک جنایت در دستهایشان متورم می‌شد. آه، ای صدای زندانی... آیا شکوه یأس تو هرگز از هیچ سوی این شب منفور نقبی به سوی نور نخواهد زد؟ آه، ای صدای زندانی... ای آخرین صدای صداها... (فروغ فرخزاد- آیه‌های زمینی)

بوش معرکه است

آدم باید به باباطاهر توزندگیش داشته باشه ک بهش بگه ...گل سرخ وسفیدم چرا پژمرده حالی ...بیا قسمت کنیم دردی که داری.... که تو کوچک دلی طاقت نداری....💞خدای خوبم خودت برام‌معجزه کردی خودتم حافظش باش صحیح وسالم بیاد بغلم  وبهمون توان لیاقت ودانشش رو بده ک پیش ما زندگی خوب وموفقی رو تجربه کنه وکلی بهش خوش بگذره...😍😍

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

برای من همزن نداره، مارکش تفاله، ۱۲ ساله که دارمش و‌مدامم ازش استفاده میکنم

لا حَوْلَ وَ لاقـُوّةَ إلّا باللّهِ الْعَلِيِّ  العَظيمِ لامَلْجَأَ وَ لامَنجا مِنَ اللّهِ إِلّاٰ إِلَيْهِ.هيچ دگرگوني و نيرويي جز به خداوند والا و بزرگ تحقق نمي يابد و هيچ پناهگاه و جايگاه نجاتي از خدا جز به سوي خدا نيست.

من کنوود دارم خیلی خوبه

تیغش 3 پره اس

2 تا گوشت کوب داره

یکی جنس بدنش پلاستیکه واسه تو قابلمه و ... که خط نندازه

یکیش ستیله و البته خودش یه ظرف مناسب هم داره که من استیله رو فقط تو اون میزنم

یه همزنم داره

قدرتشم خدایی خوبه 800 واته و اینکه یه سرعت ساده داره و یه توربو

بوش خیلی گرونه برای گوشت کوب برقی بالای یه تومنه

من قبلا بروان وفیلیپس داشتم خراب شدن بعد یه مدت ..

از بوش راضیم  ارزششو داشت خوردکن هم داشت البته من تو ارزونی خریدم حدود ۵۴۰ شد الان بالای یک ملیون هست... 

آدم باید به باباطاهر توزندگیش داشته باشه ک بهش بگه ...گل سرخ وسفیدم چرا پژمرده حالی ...بیا قسمت کنیم دردی که داری.... که تو کوچک دلی طاقت نداری....💞خدای خوبم خودت برام‌معجزه کردی خودتم حافظش باش صحیح وسالم بیاد بغلم  وبهمون توان لیاقت ودانشش رو بده ک پیش ما زندگی خوب وموفقی رو تجربه کنه وکلی بهش خوش بگذره...😍😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز