2777
2789
عنوان

کاش بمیرم

| مشاهده متن کامل بحث + 709 بازدید | 73 پست
کاش خدا صدای منم بشنوه دیگه بدتر از اینم مگه هست

بزار برات تعریف کنم رفتم دکتر گفت فقط ای وی اف با پی جی اس دکترمم شیراز بود خودم یه شهر دیگه بارون میبارید تو جاده انقدر جیغ زدم شوهرم از ماشین پیاده شد گفت من خودم با اتوبوس میرم یه ساعت تو بارون بود خیس شد حسابی اون ماه یه هفته بارون میبارید هرروز میرفتم بیرون برا دیدن بارون هر ماه بی بی چک میزدم یه روز قبل از موعدم بود بی بی زدم دیدم مثبته یعنی دوشنبه جیع زدم شنبه بی بی مثبت شد بخدا نی نی یار پنجم از دست ناله های من اسایش نداشت خدا شاهده.   

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خدا بزرگه نا امید نباش.الان نازایی خیلی زیاد شده،همه اش هم بخاطره محصولات دستکاری ژنتیکی،هوای الوده،محصولات کارخانه ای،امواج wi_fi هست.همه چی رو طبیعی و محلی استفاده کن،نان جو بخور،قند و شکر و محصولات کارخانه ای رو کلا تعطیل کن،گرمیجات زیاد بخور،از نت زیاد استفاده نکن،حتی خوشبو کننده های هوا،هورمونهای بدن رو به هم میریزن.از استرس و ناراحتی دوری کن.مرغ و تخم مرغ یه مدت نخور،پرتقال زیاد بخور.ایشالا به زودی دامنت سبز میشه عزیزم

والا ما هشت سال ازدواج کردیم بچه هم دوست نداریم با این حال تا حالا اجازه ندادم کسی کوچکترین حرفی بهم بزنه زندگی شخصی من به کسی ربطی نداره و اصلا حرف هیچکس برام مهم نیست درضمن خدا خودش خوب میدونه کی و کجا چکار کنه 

زندگی زیباست ...
والا ما هشت سال ازدواج کردیم بچه هم دوست نداریم با این حال تا حالا اجازه ندادم کسی کوچکترین حرفی بهم ...

اره عزیزم ولی من بدبخت نه خاهری ن مادر پدری تو ی ساختمون با چهار تا جاری و ۷انواده شوهرم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز