2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هیچکدوم سلیقه ی من نیست 🌹🌹🌹🌹

ولی مرسانا رو انتخاب کردم  از بقیه بهتره  باز 

ناتانائیل ! تنها خداست که نمی توان در انتظارش بود! در انتظارِ خدابودن؛ ناتانائیل یعنی باور نداشتن اینکه او هم اکنون حضوردارد...
واقعا؟؟؟؟😂😂میشه اسم دختر مد نظر داری پیشنهاد بدی . برای فامیل یونسی

من خودم بشخصه . اسم همیشگی میپسندم 

مث هلیا . حسنا . حلما . حدیثه . و ...

تا خدا بنده نوازست، ب خلقش چ نیاز🤷‍♀️میکشم نازیکی تا ب همه ناز کنم🧚‍♀️

الارا

ليا

ليانا

كاش زندگى از آخر به اول بود..پير به دنيا مى آمديم..آنگاه در رخ داد يك عشق جوان مى شديم..سپس كودكى معصوم مى شديم و در، نيمه شبى با نوازش هاى مادر آرام مى ميمرديم..🌸
خخخ 😹😹سلین   هانا   تیام  

من خودم هلنا و اناهیتا و روژیا رو هم دوست دارم اما شوهرم خیلی سخت پنده . من خیلی بهش اسم پیشنهاد کردم اما همه رو رد کرده . به جز اون ۴ تا که نوشتم تو نظرسنجی☹️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792