2777
2789
عنوان

پریود نشدن😔

154 بازدید | 25 پست

چندماهه پریود نشدم😔سنو و ازمایش هورمونی دادم همه سالمه دو بار دکتر رفتم ک امپول پروژسترون دادن ولی در حد لکه بینی میشم فقط

عصابم خرده نمیدونم چیکار کنم دیگه😔

بی من نتوانی این خط و نشان  

با امپولم پس نمیشی درسته

اخر منو به باد داد رویای باز اومدنت  ۸ سال گزشت اینقدر واسه نبودنت  نوشتم ۳ تا دفتر  شد باز نیومدی  عزیز دلم، دیگه ناییم  ندارم  غصه نداشتنتو بخورم   میخام بیخیال باشم  دیگه میخام زندگی کنم  خدایا  سپردم به خودت  همه چیو 😔

منم چند ماه نشدم بجز با امپول .سه ماه رفتم سنتی خوب شدم .تنبلی داری 

اخر منو به باد داد رویای باز اومدنت  ۸ سال گزشت اینقدر واسه نبودنت  نوشتم ۳ تا دفتر  شد باز نیومدی  عزیز دلم، دیگه ناییم  ندارم  غصه نداشتنتو بخورم   میخام بیخیال باشم  دیگه میخام زندگی کنم  خدایا  سپردم به خودت  همه چیو 😔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مشهدم سه تا دکتررفتم 

خوووب یکم عجیبه ولیییی حتما پیگیر باش

ضخامت رحمت بالا نیس؟؟یا تنبلی تخمدان داری؟؟؟یا کیست و عفونته؟؟؟کدومشو تشخیص دادن برات؟؟

و خدایی هست مهربان تر از حد تصور ...
خوووب یکم عجیبه ولیییی حتما پیگیر باش ضخامت رحمت بالا نیس؟؟یا تنبلی تخمدان داری؟؟؟یا کیست و عفونته؟ ...

بخدا همه رو گفتن سالمی

بی من نتوانی این خط و نشان  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز