2777
2789
عنوان

پریود نشدن😔

| مشاهده متن کامل بحث + 154 بازدید | 25 پست
بخدا همه رو گفتن سالمی

منم سالم بودم .ضخامت رحم چون چندماه نشده بودم ۱۲ بود .چون با عادت شدن ضخامت میاد پایین.. ولی یه کم استرس اینا داشتم .گاها تغیر ابو هوا هم میتونه دلیلش باشه.من یکسال نشدم بجز با امپول  از تغیر هورمون هم میتونه باشه

اخر منو به باد داد رویای باز اومدنت  ۸ سال گزشت اینقدر واسه نبودنت  نوشتم ۳ تا دفتر  شد باز نیومدی  عزیز دلم، دیگه ناییم  ندارم  غصه نداشتنتو بخورم   میخام بیخیال باشم  دیگه میخام زندگی کنم  خدایا  سپردم به خودت  همه چیو 😔
رازیانه بخورید، پریودتون تنظیم میشه، سرچ کنید تو گوگل خواصش رو بخونید

به منم دکتر داده بود

اخر منو به باد داد رویای باز اومدنت  ۸ سال گزشت اینقدر واسه نبودنت  نوشتم ۳ تا دفتر  شد باز نیومدی  عزیز دلم، دیگه ناییم  ندارم  غصه نداشتنتو بخورم   میخام بیخیال باشم  دیگه میخام زندگی کنم  خدایا  سپردم به خودت  همه چیو 😔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چی بهت داد؟ کدوم شهر؟

تهران رازیانه وکلی گرمیجات 

اخر منو به باد داد رویای باز اومدنت  ۸ سال گزشت اینقدر واسه نبودنت  نوشتم ۳ تا دفتر  شد باز نیومدی  عزیز دلم، دیگه ناییم  ندارم  غصه نداشتنتو بخورم   میخام بیخیال باشم  دیگه میخام زندگی کنم  خدایا  سپردم به خودت  همه چیو 😔
منم سالم بودم .ضخامت رحم چون چندماه نشده بودم ۱۲ بود .چون با عادت شدن ضخامت میاد پایین.. ولی یه کم ا ...

خب چرا دکترا نمیفهمن ونمیتونن درمان کنن

بی من نتوانی این خط و نشان  
چی بهت داد؟ کدوم شهر؟

خیلی زیاد بود برگشم زیر خونست.دکتر خامنه رفته بودم 😉 اگه تهرانی خودم یه دکتر تازه پیدا کردم  میخوام برم پیشش .. چون مشکل نابارکری هم داشتیم وهنوز باردار نشدم .میخام ایندفع برم دکتر پیوس هم سنتیه هم شمیای دارو میده .فردا میخام زنگ بزنم نوبت بگیرم.

اخر منو به باد داد رویای باز اومدنت  ۸ سال گزشت اینقدر واسه نبودنت  نوشتم ۳ تا دفتر  شد باز نیومدی  عزیز دلم، دیگه ناییم  ندارم  غصه نداشتنتو بخورم   میخام بیخیال باشم  دیگه میخام زندگی کنم  خدایا  سپردم به خودت  همه چیو 😔
دم میکنید یا همینجوری؟مقدارش چقدر باشه

می تونید ارد کنید خودتون، هر روز یه کم بخورید خیلی کم به اندازه ای که مثلا یه کپسول خالی قرص پر بشه. رازیانه خیلی گرم هست، و هرمون زنانه هست قول میدم باتون معجزه میکنه واقعا معجزه پریودیتون کاملا تنظیم میشه، اگه افسردگی و اعصاب خوردی قبل و در طول دوران پریودی دارید اون هم درمان میکنه، هر روز بخورید ولی خیلی کم، 

می تونید ارد کنید خودتون، هر روز یه کم بخورید خیلی کم به اندازه ای که مثلا یه کپسول خالی قرص پر بشه. ...

ممنون عزیزم تو خونه دارم درست میکنم میخورم

بی من نتوانی این خط و نشان  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792