2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چرا از اول فکر نکردی عزیز

منم شوهرم اول اصلا درآمدی نداشه و ما خیییلی بالاتر اونا بودیم ولی با تعهد به هم الان هم خونه داریم هم ماشین در حد خودمون انشاالله خدا بخواد پیشرقت میکنی همه پیشرفت میکنن یکم سختی داره

لطفا واسه تحقق رویاهام یه صلوات بفرستید❤❤❤
بجای ترک کردنش تو هم یه هنری چیزی یاد بگیر کمکش کار کن با هم دگ زندگیتون بسازید اینروزا وضع مملکت وا ...

اره نشستم حساب کردم با این توقع خانوادم

برای خونه ماشین و مراسمی ک میخوان باید 3 یا 4 میلیاردی سرمایه دذشته باشه بیچاره 

اره نشستم حساب کردم با این توقع خانوادم برای خونه ماشین و مراسمی ک میخوان باید 3 یا 4 میلیاردی سرما ...

با خانوادت صحبت کن و راضیشون کن چون همه چی پول نیست اگ درعوض ی کیس میلیاردی پیدا کنی ولی عشقی ک الان داری رو تجربه نکنی باز زندگیت بدردنمیخوره اول از همه عشق و علاقه رو درنظر بگیر بعدش بقیه چیزا


خدایا خوت دونی چمه

عزیزم واسه انتخاب همسر ایندت سعی کن احساسات کنار بزاری عقلانی تصمیم بگیری. یه مرد ایده آل باید حتمن بتونه از پس همه مخارج زندگی بر بیاد و شما در رفاه باشین. اینکه اون اقا به شما میگه دارم تلاش میکنم کافی نیس. شما خودتون اگه سطح زندگیتون بالاس پس باید توقعتونم بالا باشه

به جای گریه با خانوادتون منطقی حرف بزنین.

دگ چقد وقتی یکم شعورو درک ندارن

فکر این افتادم ن دل خانوادمو بشکنم ن عشقمو خودکشی کنمو خلاص

ی دختر دگ بیارن براشون شوهر ثروتمند بیاره 

با خانوادت صحبت کن و راضیشون کن چون همه چی پول نیست اگ درعوض ی کیس میلیاردی پیدا کنی ولی عشقی ک الان ...

کاملا واضحه

ادم فقط ی بار عشق واقعیو تجربه میکنه

مگه میشه 5 سالو فراموش کرد گذاشت کنار

این ادمی ک خانوادم میخوان هیجوقت نمیاد

فقط تا اخر عمرم ی ادم سردو بی روح میشم تو این خونه 

دگ چقد وقتی یکم شعورو درک ندارن فکر این افتادم ن دل خانوادمو بشکنم ن عشقمو خودکشی کنمو خلاص ی دختر ...

ببخشید که اینقدر صریح حرف میزنم اما شما یه ترسو هستین و احمقانه ترین راه رو انتخاب کردین.خودکشی ینی چی؟فکر میکنین بعدش چی می شه؟ نهایت یه سال خانواده و عشقتون به یادتون میمونن و بعد تمام.فراموش میشین.اگه واقعاًدوسش دارین برای هدفتون بجنگین.اول مطمئن بشین که احساستون به اون آقا دلسوزی و ترحم نیست و اگر واقعاً بهش علاقه دارین برای رسیدن بهش تلاش کنین همت کنین و بجنگین .اگه هم موفق نشدین حداقل پیش وجدانتون شرمنده نیستین و مطمئن هستین تمام تلاشتون رو کردین  .

اگر عقیده ی  مخالف شما را عصبانی می کند؛نشانه ی آن است که شما ناخودآگاه میدانید ک دلیل مناسبی برای آنچه فکر میکنید ؛ ندارید.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز