2789
یعنی از نان بهتره؟

مري جان هر شيري ك ب بچتون ميسازه قطعا بهترينه

به دختر من نان نميسازه يبس ميشه

ولي موقع هايي ك مريضه و سرماخورده يا بيرون روي دارن دكتر براش شيرخشك نان مدل AL110 مينويسه

جانيارم ديگه همونكه گزارشمو زدين تركونوندينم نميبخشمتون 😖

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم شنیده بودم از ۶ ماه ببعد اول شیر اولویت داره بعد غذا ولی این دکتره اینطوری بهم گفت

كلا زير يكسال الويت با شير هست و غذا دادن بايد بيشتر جنبه اشنايي بچه با غذارو داشته باشه نبايد قوت غالب بشه

غذا هم بيشتر همون حريره بادوم يا خرما

سوپ قلم آش اين چيزا

بيشتر بايد بچه شير بخوره

جانيارم ديگه همونكه گزارشمو زدين تركونوندينم نميبخشمتون 😖

قبل اینکه ببرمش دکتر صبحها بهش سرلاک میدادم توش بادوم میریختم ناهار بهش سوپ میدام عصرا موز میدادم شبهام دوباره سوپ بینشونم شیر میدادم هر وقت که میلش به شیر بود ولی الان یه ماهه به روش دکتره بهش غذا میدم

قبل اینکه ببرمش دکتر صبحها بهش سرلاک میدادم توش بادوم میریختم ناهار بهش سوپ میدام عصرا موز میدادم شب ...

اخه من نميدونم وزن دخترتون چقدره؟؟

شايد دكترش اينحوري گفته ك وزنش بيشتر بشه

جانيارم ديگه همونكه گزارشمو زدين تركونوندينم نميبخشمتون 😖
ولی بنظر من یکی که تجربه کرده این چیزارو بهتر میتونه آدم و کمک کنه دکتر همه رو یکی میبینه🙄

بنظر من سوپراميلو ١٢٠ سي سي بده بخوره 

با سه وعده غذاي معمولي و ٢ تا ميان وعده معمولي مثله سه تيكه موز و چند تا بيسكوييت مادر با شير

جانيارم ديگه همونكه گزارشمو زدين تركونوندينم نميبخشمتون 😖
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز