2777
2789
گزارش سه شنبه90/07/12
صبحانه .............1 لیوان اب و ابلیمو

کیک ساعت 10.... 100

یک قاشق ارده ......200

2 عدد کتلت چند تا سیب زمینی ..........350

برنج 1 کفگیر ....250
پسته ....200
///////////////////////1100
یه 200 تایی زیاده روی کردم اما سرما م تموم شه نمیزارم از 1000 بیشتر بشه
...هیچ با هیچ برابر نیست!!!!!!!!!!.
..0......



نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام باز اومدم سرما هم خوب شد حالا بریم سراغ اما انشالله از امروز امار رو میدم تا دیروز یک برنامه

خوردن کپسول داشتم که کل رژیم رو بهم زد
الان صبحانه فقط 2 تا بیسکویت ساقه طلایی و 2 تا الو خوردم .. اونم واسه خوردن کپسول والا کلا اشتهام از بین رفت
...هیچ با هیچ برابر نیست!!!!!!!!!!.
..0......



ممنون مامان شبی جونم

نمیشه با 1200 من لاغر نمیشم. میزان کل کالری های لازمم رو در طول هفته محاسبه کردم
7000 ازش کم کردم که هفته یی
1 کیلو. بیام پایین شد روزی 600 تابخورم
یعنی کل کالری لازمم در یک هفته
11460 تا بود که باید 7000 ازش کم میشد
......................
فاطی جوون . عزیزم باید اراده کنی و مثل من از وزن الانت متنفر بشی که بتونی سر تصمیمت بمونی
...هیچ با هیچ برابر نیست!!!!!!!!!!.
..0......



ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز