خانوما فال گرفتن و اینجور چیزا به نظرتون خوبه یا نه؟
من گاهیوقتا فال ورق میگیرم...یجا تو یه تاپیک خوندم گفتن فال گرفتن خوب نیس چون اجنه وارد زندگی آدم میشن...الان یه مدته وسوسه شدم فال بگیرم..میترسم...به نظرتون درسته؟
خداوند مرا عاشقانه دوست میدارد...و تمام احتیاجات مرا برآورده میسازد...ممنونم خدای مهربون و رئوفم😚😚
مرسی عزیزم منم برا امضاتون 5تا صلوات ب نیت 5تن خوندم انشالله ب خواسته دلت برسی..
گر درمشکلی سخت گرفتار شدی بخوان این ایه 70مرتبه بگویا اللهُ یا مُحَمَّدُ یا عَلِیُّ یا فاطِمَه یا صَاحِبَالزَّمان اَدْرِکنی وَ لا تُهْلِکْنی (بسیار مجرب است، تجربه شده است)برای حاجت دل منم صلوات بفرستید وبادل مهربونتون بگید انشالله😔
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
گر درمشکلی سخت گرفتار شدی بخوان این ایه 70مرتبه بگویا اللهُ یا مُحَمَّدُ یا عَلِیُّ یا فاطِمَه یا صَاحِبَالزَّمان اَدْرِکنی وَ لا تُهْلِکْنی (بسیار مجرب است، تجربه شده است)برای حاجت دل منم صلوات بفرستید وبادل مهربونتون بگید انشالله😔
یه بار یکی تاپیک زده بود حس ششم بعد حسشو نسبت به بقیه میگفت،من حسشو نسبت به خواهرمو خواهر شوهرم خواستم گفت خواهر شوهرت ازدواج میکنه زود چند وقت بعد اونم خواهذت ازدواج میکنه خواهر شوهرم یه ماه پیش ازدواج کرد خواهرمم داره واسش خواستگار میاد