2789
عنوان

عفونت🙄

114 بازدید | 9 پست

سلام خانوما من چن روزیع خارش واژن دارم،نمیدونم دلیلش چیه بنظرتون میتونه واس ان باشه ک هنوز پریود نشدم چون قرص خوردم نشم ک روزمو بگیرم الن خارش خیلی اذیتم میکنه چ کنم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

لطفا دعوام نکنید زنم کاربری ام مرد من مشکل سوزش دارم دکتر پماد کلیندمایسن پمپی داده هروقت استفاده میکنم درد شدید کلیه میگیرم 

این متن عالیه...وقتی ناراحتی تصمیم نگیر وقتی دیر میشه عجله نکن  وقتی خیلی خوشحالی به کسی قول نده وقتی یکی دلتو شکست سر یکی دیگه تلافی نکن وقتی بغضت گرفته پیش هرکی گریه نکن شاید همون دشمنت باشه از ته دل خوشحال بشه وقتی با یکی قهر کردی پشت سرش حرف نزن شاید دوباره بخوای باهاش دوست بشی و آخرش اینکه اگر خودت دلت پاکه،فکر نکن همه مثل خودتن!

دلیلش عدم رعایت نظافت هست 

لباس زیر و ملافه و شلواری که میپوشی جایی که میشینی همه باید تمیز باشه صد البته هر روز حمام کنی و با ژل مخصوص ph محیط واژن اسیدی نگه داری  

هیچ وقت ریتم طبیعی بدنت رو به هم نریز  خدا هم روزه رو گذاشته برای سلامتی پریودی رو هم همین طور شما قرص میخوری سلامتیت رو بخطر میندازی مخالف دستورات دینیت داری عمل میکنی

رفیق گرمابه و گلستان   
دلیلش عدم رعایت نظافت هست  لباس زیر و ملافه و شلواری که میپوشی جایی که میشینی همه باید تمیز با ...

عزیزم من کاملا مواظب بهداشتم هستم و همونطور ک گفتم اولین باره این اتفاق برام افتاده قرصارو قطع کردم ولی فک کنم نظم پریودیم بهم ریخته چون هنوز پری نشدم

عزیزم من کاملا مواظب بهداشتم هستم و همونطور ک گفتم اولین باره این اتفاق برام افتاده قرصارو قطع کردم ...

دلیل خارش فقط عفونت هست ربطی به تاخیر در پریودی نداره

رفیق گرمابه و گلستان   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز