دلیلش عدم رعایت نظافت هست
لباس زیر و ملافه و شلواری که میپوشی جایی که میشینی همه باید تمیز باشه صد البته هر روز حمام کنی و با ژل مخصوص ph محیط واژن اسیدی نگه داری
هیچ وقت ریتم طبیعی بدنت رو به هم نریز خدا هم روزه رو گذاشته برای سلامتی پریودی رو هم همین طور شما قرص میخوری سلامتیت رو بخطر میندازی مخالف دستورات دینیت داری عمل میکنی