2789
عنوان

نگرانم...

339 بازدید | 28 پست

حرکات بچم از ساعت ۱۲ شب تا الان خیلی خیلی کم شده

یعنی تقریبا اصلا تکون نخورده بستنی خوردم انگار نه انگار سحری خوردم بازم حرکتی حس نکردم فقط یه حرکت خیلی ریز که اصلا شک دارم بچه بوده باشه چون خیلی ضعیف بود

الان دراز کشیدم بازم خبری نیست

۲۵ هفته ام بچه ها چیکار کنم؟😭 توروخدا یه صلوات بفرستید این بچه یه تکونی بخوره من خیالم راحت بشه

هرشب این موقع کلی وول میخورد😔

جمله ی چرا انقدر زود ازدواج کردی؟ به اندازه ی جمله ی چرا ازدواج نمیکنی؟ زشته! جمله ی سومین بچه رو میخواستی چیکار؟ به اندازه ی سوال چرا بچه دار نمیشی ناراحت کننده اس! به اسم روشنفکری در زندگی دیگران دخالت نکنید🙏

عزیزم نگران نباش.استرس اصلا خوب نیست.حتما خوابیده.منم الان هفته ی پانزدهم هستم بعضی وقتها حرکاتش زیاده بعضی وقتها کم.وقتی سونو هات مشکلی نداشتن پس خیالت راحت هیچ مشکلی نداره.شاید با مامانش قهر کرده  

یادبگیر بیشتر کارهایی که انجام میدی دلیل و منطق نمیخواد، انجام بده چون دوست داری،چون باحاله.چون دلت خوش میشه...

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

سلام گلم

من هرموقع فعالیت زیاد داشتم زیاد تکون میخورد

ی وقتی سردی مصرف میکردم تکونش خیلی کم بود

نبات داغ بخور یا ی چیز گرم بخور

این تجربه من بود با توجه به شرایط خودم نمیدونم به کارتون نیاد یا نه🌹

اولا چراانقدر نگرانید

دوما تمام طول بارداریم بچه ام تکون نخورد فقط یه بار انگشتاشو زد به شکمم باورمیکنید

سوما مگه تکون نخوردن بچه علامت ایست قلبی وفوت بچه است این دکتربازی ها روازکجا یادگرفتید

چهارمااسترس برای زن بارداربده بدون حساسیت برید زندگی تون روبکنید من شنیدم یه چیزشیرین بخورید واستراحت کنید بچه تکون میخوره

پنجما من اصلا تکون خوردن یانخوردن بچه برام مهم نبود من فقط به پهلوی راست وچپ میخوابیدم که بندناف مشکلی ایجادنکنه که نکرد و راحت سزارین شدم و دیگه هم بچه نیاوردم

عزیزم نگران نباش.استرس اصلا خوب نیست.حتما خوابیده.منم الان هفته ی پانزدهم هستم بعضی وقتها حرکاتش زیا ...

اره هفته پانزدهم منم اینجوری بودم ولی از هفته ۲۲ به بعد باغذاخوردن من تکون میخورد 

الان اصلا تکون نمیخوره😔

جمله ی چرا انقدر زود ازدواج کردی؟ به اندازه ی جمله ی چرا ازدواج نمیکنی؟ زشته! جمله ی سومین بچه رو میخواستی چیکار؟ به اندازه ی سوال چرا بچه دار نمیشی ناراحت کننده اس! به اسم روشنفکری در زندگی دیگران دخالت نکنید🙏
اولا چراانقدر نگرانید دوما تمام طول بارداریم بچه ام تکون نخورد فقط یه بار انگشتاشو زد به شکمم باورم ...

بله تکون نخوردن بچه میتونه نشونه بدی باشه برای همین نگرانم

جمله ی چرا انقدر زود ازدواج کردی؟ به اندازه ی جمله ی چرا ازدواج نمیکنی؟ زشته! جمله ی سومین بچه رو میخواستی چیکار؟ به اندازه ی سوال چرا بچه دار نمیشی ناراحت کننده اس! به اسم روشنفکری در زندگی دیگران دخالت نکنید🙏

خدا خودش ازش محافظت میکنه...نگران نباش دیده مامانش خستس نخواسته زیاد تکون بخوره^_^

کامنت اولی های عزیز،‌                                            در صورت برخورد با تاپیک های جنجالی هیجان خود را حفظ کرده و از نوشتن جمله ی زشت و نامطبوع "الان میان می خورنت" استفاده نکنید، خوشبختانه تا کنون هیچ گزارشی در ایران مربوط به آدم خواری و خصوصا زنده خواری ارائه نشده است.

خوابه الان .با استرس فقط حال خودتو بدمیکنی

برف هفت سالگی ام را به خاطر صدای مادرم دوست داشتم که می گفت پاشو ببین عجب برفی اومده برف ده سالگی را به خاطر تعطیل شدن مدرسه و خوابیدن کنار  مادرم حتی یک ساعت بیشتر. برف چهارده سالگی را به خاطر تشویش امتحانات .برف هجده سالگی را به خاطر استرس کنکور و آینده !! برف بیست سالگی را به خاطر عاشقی . هیجان عشقی که در ذهنم تا ابد ادامه داشت اما از برف بیست و پنج سالگی به بعد برف ها فقط سرد بود و سرد بود و سرد…… و خاطراتی که هرگز تکرار نخواهد شد……
نگران نباش بعضی وقتا حرکتشان کم میشه نبات شکلات  بخور

الان یه شکلات خوردم دوباره

ولی خبری نیست

جمله ی چرا انقدر زود ازدواج کردی؟ به اندازه ی جمله ی چرا ازدواج نمیکنی؟ زشته! جمله ی سومین بچه رو میخواستی چیکار؟ به اندازه ی سوال چرا بچه دار نمیشی ناراحت کننده اس! به اسم روشنفکری در زندگی دیگران دخالت نکنید🙏
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز