حرکات بچم از ساعت ۱۲ شب تا الان خیلی خیلی کم شده
یعنی تقریبا اصلا تکون نخورده بستنی خوردم انگار نه انگار سحری خوردم بازم حرکتی حس نکردم فقط یه حرکت خیلی ریز که اصلا شک دارم بچه بوده باشه چون خیلی ضعیف بود
الان دراز کشیدم بازم خبری نیست
۲۵ هفته ام بچه ها چیکار کنم؟😭 توروخدا یه صلوات بفرستید این بچه یه تکونی بخوره من خیالم راحت بشه
هرشب این موقع کلی وول میخورد😔