2777
2789
عنوان

نگرانم...

| مشاهده متن کامل بحث + 339 بازدید | 28 پست
خدا خودش ازش محافظت میکنه...نگران نباش دیده مامانش خستس نخواسته زیاد تکون بخوره^_^

انشالا که همینه عزیزم😞

جمله ی چرا انقدر زود ازدواج کردی؟ به اندازه ی جمله ی چرا ازدواج نمیکنی؟ زشته! جمله ی سومین بچه رو میخواستی چیکار؟ به اندازه ی سوال چرا بچه دار نمیشی ناراحت کننده اس! به اسم روشنفکری در زندگی دیگران دخالت نکنید🙏

نگران نباش عزیزم

منم چن روز پیش مشکل تو رو داشتم

رفتم دکتر گفت همون تکون کوچیکم خوبه...اگه اصلا تکون نخورد یه وعده غذای کامل بخور مثلا ناهار بعدش ب پهلو چپ یک ساعت دراز بکش اگه تکون خیلی کمم حس کردی خوبه...میگف چون حرکت بچه از هفته بیست و هفت ب بعد واضح و قابل شمارش و مهم میشه...الان ممکنه تکون بخوره ولی شما حس نکنی چون هنوز بعضی خرکات مخصوصا حرکات دست ضعیفتره

البته یه درمانگاه برو برات صدای قلبشو چک کنه راحت شی ک استرس نداشته باشی

لطفا برای رسیدن ب حاجتم یه صلوات مهمونم کنید😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بله تکون نخوردن بچه میتونه نشونه بدی باشه برای همین نگرانم

نه همیشه نشونه ی بدی نیست دلیل نداره دم به دقیقه تکون بخوره کی این حرفا رو به شمازده حساس شدید من اصلا برام مهم نبود تکون بخوره یانه فقط این مهم‌ بود برام که طاق بازنخوابم وبندناف بچه روخفه نکنه

اره هفته پانزدهم منم اینجوری بودم ولی از هفته ۲۲ به بعد باغذاخوردن من تکون میخورد  الان اصلا ت ...

عزیزم همیشه که یه جور نیست.اصلا به دلت بد راه نده.دست بکش رو شکمت و ایت الکرسی بخون.به امیدخدا به دنیا میاد تا صبح ورجه وورجه میکنه نمیزاره بخوابی    

یادبگیر بیشتر کارهایی که انجام میدی دلیل و منطق نمیخواد، انجام بده چون دوست داری،چون باحاله.چون دلت خوش میشه...
اره هفته پانزدهم منم اینجوری بودم ولی از هفته ۲۲ به بعد باغذاخوردن من تکون میخورد  الان اصلا ت ...

عزیزم همیشه که یه جور نیست.اصلا به دلت بد راه نده.دست بکش رو شکمت و ایت الکرسی بخون.به امیدخدا به دنیا میاد تا صبح ورجه وورجه میکنه نمیزاره بخوابی    

یادبگیر بیشتر کارهایی که انجام میدی دلیل و منطق نمیخواد، انجام بده چون دوست داری،چون باحاله.چون دلت خوش میشه...
سلام  بچه تکون خورد؟

سلام عزیزم نه...

الان دارم صبحانه میخورم ولی چیزی حس نمیکنم دارم دق میکنم

جمله ی چرا انقدر زود ازدواج کردی؟ به اندازه ی جمله ی چرا ازدواج نمیکنی؟ زشته! جمله ی سومین بچه رو میخواستی چیکار؟ به اندازه ی سوال چرا بچه دار نمیشی ناراحت کننده اس! به اسم روشنفکری در زندگی دیگران دخالت نکنید🙏
نه همیشه نشونه ی بدی نیست دلیل نداره دم به دقیقه تکون بخوره کی این حرفا رو به شمازده حساس شدید من اص ...

دم به دقیقه نیازی نیست عزیزم

توی دوساعت باید حداقل ده بار تکون بخوره میتونید سرچ کنید این مطلبو

جمله ی چرا انقدر زود ازدواج کردی؟ به اندازه ی جمله ی چرا ازدواج نمیکنی؟ زشته! جمله ی سومین بچه رو میخواستی چیکار؟ به اندازه ی سوال چرا بچه دار نمیشی ناراحت کننده اس! به اسم روشنفکری در زندگی دیگران دخالت نکنید🙏
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز