2789
عنوان

باردارم؟

| مشاهده متن کامل بحث + 286 بازدید | 57 پست
دعا کن برام امشب خیلی دلم شکست گریه کردم گفتم خدا هیچ چیزو راحت به من نمیده هر چند قدر همه چیزمو می ...


منم همینطور یادمه اون ماهی که اقدام کردم و باردار شدم دهه محرم بود با شوهرم میومدیم خونه تو راه چایی نذری میدادن منم خیلی دوس دارم چایی ..شوهرم که رفت بگیره گفتم چرا همه تو اقواممون باردار شدن بچه اوردن من نه فقط واسه من حکمته خدا میدونه فقط چقد زجرکشیدم هر ماه خیلی سخت بود حالتو میفهمم الهی به حق این شبا حاجت بگیری و دلت خوشحال بشه

تو این سایت حرف حق زدن( حرف سیاسی) ⛔️⛔️⛔️⛔️پسرم تو خواهی خندید درست در جایی که روزی گریه کرده بودی💔🙎🏻‍♂️💔مارتیا مامان عاشقته💞💞 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عزیزم خیلی دوست دارم منم دختری داشته باشم ،اسمشو بزارم راحیل بخاطر همین پرسیدم


ایشالا باردار میشی و نی نیتم دختر میشه و اسمشو میذاری راحیل 

تو این سایت حرف حق زدن( حرف سیاسی) ⛔️⛔️⛔️⛔️پسرم تو خواهی خندید درست در جایی که روزی گریه کرده بودی💔🙎🏻‍♂️💔مارتیا مامان عاشقته💞💞 

شما بچتون پسره؟بتاتون چند بود؟


اره عزیزم پسره والا من سال گذشته بارداری پوچ داشتم میترسیدم برم دکتر بی بی چک زدم سه روز بعد تاخیرم مثبت شد  این سری نه هفتم تموم شده بود رفتم سونو دکتر گفت قلبش تشکیل شده اون موقع باورکردم که جنینم هست

تو این سایت حرف حق زدن( حرف سیاسی) ⛔️⛔️⛔️⛔️پسرم تو خواهی خندید درست در جایی که روزی گریه کرده بودی💔🙎🏻‍♂️💔مارتیا مامان عاشقته💞💞 

منم همینطور یادمه اون ماهی که اقدام کردم و باردار شدم دهه محرم بود با شوهرم میومدیم خونه تو راه چایی ...

برام دعا کن اشکامو پاک میکنمو مینویسم بد دلم شکسته بد 

خیلی نا امید شدم 

فکر میکردم این ماه حاملم

اما لکه دیدم 

حالت پریود دارم الان بخابم تا صبح فک کنم پریود پریودم 

هیچ وقت از زندگی لذت نبردیم

همیشه بچگی جوانی ازدواج نامزدی عقد همه چی با استرسو از دماغمون درومده


شکرت خدا

اره عزیزم پسره والا من سال گذشته بارداری پوچ داشتم میترسیدم برم دکتر بی بی چک زدم سه روز بعد تاخیرم ...

نشانه بارداري پوچ چيه؟من استرس اونم دارم

خدايا شكرت😍😍😍😘
ایشالا ک خدا واست نگهش میداره نترس


ممنونم عزیزم ایشالا شما هم باردار میشی غصه نخور 

تو این سایت حرف حق زدن( حرف سیاسی) ⛔️⛔️⛔️⛔️پسرم تو خواهی خندید درست در جایی که روزی گریه کرده بودی💔🙎🏻‍♂️💔مارتیا مامان عاشقته💞💞 

نشانه بارداري پوچ چيه؟من استرس اونم دارم


از الان استرس نداشته باش و فکر منفی نکن من چون یه بار واسم پیش اومده بود ترسیده شدم..واسه من هیچی بتام خوب بود سونو کردم گفتن تو کیسه جنینی نیس فقط جفت بود و بند ناف نه لکه بینی هیچی هشت هفته هم بود سقط شد هنوزم یادمه 

تو این سایت حرف حق زدن( حرف سیاسی) ⛔️⛔️⛔️⛔️پسرم تو خواهی خندید درست در جایی که روزی گریه کرده بودی💔🙎🏻‍♂️💔مارتیا مامان عاشقته💞💞 

يعني اصلا بتا نداديد؟


اره ندادم ولش کردم البته اینو هم بگم من سه سال و نیم بخاطر مشکلم پیش دکتر رفتم جواب نمیگرفتم رفتم طب سنتی پیش یه خانم باردار شدم بی بی چک که گذاشتم رفتم پیشش گفت اره بارداری و جنینم هست و پسره من باورنکردم همش استرس داشتم با این وجود نرفتم سونو میترسیدم تا نه هفتم که تموم شد رفتم 

تو این سایت حرف حق زدن( حرف سیاسی) ⛔️⛔️⛔️⛔️پسرم تو خواهی خندید درست در جایی که روزی گریه کرده بودی💔🙎🏻‍♂️💔مارتیا مامان عاشقته💞💞 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792