یه مدته قهر کردم اومدم خونه بابام شوهرم علاوه بر اینکه نه پول بهم میده نه زنگ میزنن نه حتی خرج پوشک و شیر خشک بچه آش رو میده که از یه دوست این دفعه قرض کردم واسش شیر خریدم یه وام هم به اسم مامانم برداشته که اونم نمیده و ضامنام دایی هام هستن کلا ابرومون و برده نمیدونم چیکار کنم هیچ مدرکی هم ندارم
دنبال کارا طلاقم رفتم اما میگن دلیلی درستی نداری و اینجوری اصلا فایده نداره
دخترمم به شدت بهم وابسته اس یه جا کار پیدا کردم دیگه سه ساعت نبود رفته بودم خودش و هلاک کرده بود مجبور شدم ادامه ندم بااین همه درگیری روحی همون یه مقدار شیری هم که خودم داشتم و بهش میدادمم داره خشک میشه دلم واسه دخترم میسوزه بااین پدر کاش اصلا پدر نداشت