2777
2789
عنوان

بتای بالا

440 بازدید | 37 پست

سلام دوستان من ۴روز از پریودیم گذشته بود رفت آز بتا دادم عددش۱۱۴۲۵.۷ خیلی بالا ااولین روز اخرین پریودیمم ۱۹فروردین بوده حساب کردم روزی ک از دادم ۴هفته ۴روز میشه این عدد بالا خدایی نکرده امکان بارداری خارج از رحم یا پوچ داره؟خیلی استرس دارم 

تعداد رای : 3
نظرسنجی
بتای زیاد
2
66%
در هفته ی چهارم
1
33%

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ساک حاملگی تشکیل شده؟ اگه تشکیل شده که حاملگی خارج رحم رد میشه. معمولا تو حاملگیهای پوچ عدد بتا اینقد بالا نمیره.پس نگران نباش

درخواست دوستی پذیرفته نمیشود مخصوصا آقایون نامحترم

شاید دوقلو باشه یا طبیعی باشه من بارداری پوچو تجربه کردم بتام نرمال بود از روی بتا نمیشد فهمید بارداریم پوچه از سونو فهمید دکتر

تو این سایت حرف حق زدن( حرف سیاسی) ⛔️⛔️⛔️⛔️پسرم تو خواهی خندید درست در جایی که روزی گریه کرده بودی💔🙎🏻‍♂️💔مارتیا مامان عاشقته💞💞 

پس انشالله همون دوقلوئه من بتام بعد ده یا بیست روز ۴۰۰۰ بودش

اخه من توی خانواده ی خودم سابقه ی دو قلو زایی نداریم توی خانواده شوهرمم دایی عموش داشتن.یعنی بنظرتون خارج از رحم نیست ؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز