2777
2789

اگر به هر زبان دیگه ای بخونید حق مطلب رو ادا نکردید.

علت رو هم ما نمیدونیم.ما فقط میتونیم حکمت ها رو بفهمیم.

سخت است فهماندن نکته ای به کسی که منافعش در نفهمیدن است.......دیندار آن است که در کشاکش بلا دیندار بماند وگرنه در هنگام راحت و فراغت و صلح و سلم چه بسیارند اهل دین، آنجا که شرط دینداری جز نمازی غراب وار و روزی چند گرسنگی و تشنگی و طوافی چند برگرد خانه ای سنگی نباشد....

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

زنگ بزن حرم قشنگ برات توضیح میده 

_چرا همیشه به چشمام میگی لعنتی                                      _"نمیدونم عزیزم .......چشمات غرقم میکن.....وقتی تو تیله های زلال چشمات خیره میشم .....یهو به خودم میام میبینم یادم رفته نفس بکشم....چشمات شفافه ....برق میزنه .....خودم تو مردمکش میبینم.....صادقه .....انگار باهام حرف میزنه .....نمیدونم سونیا.....ولی قطعا چشم هات لعنتی ...."                                                                                 بله عکس خودم
شمارش چنده

۰۵۱۳۲۰۲۰

_چرا همیشه به چشمام میگی لعنتی                                      _"نمیدونم عزیزم .......چشمات غرقم میکن.....وقتی تو تیله های زلال چشمات خیره میشم .....یهو به خودم میام میبینم یادم رفته نفس بکشم....چشمات شفافه ....برق میزنه .....خودم تو مردمکش میبینم.....صادقه .....انگار باهام حرف میزنه .....نمیدونم سونیا.....ولی قطعا چشم هات لعنتی ...."                                                                                 بله عکس خودم

عزیزم چون قرائت و اذکاری که توی نماز هست به طور دقیق هیچ معنی معادلی نداره. خیلی از جاهاش معانی زیادی توی خودش جا داده . اگر ترجمش کنیم و بخونیم دست و اختیار انسان توش دخالت داده میشه بمرور از اصلش دور میشه. 

بعد اینا بنظرم جز ایمان به غیبه و یه چیزاییه که از درک ما خارجه مثلا چرا میگن فلان دعا و ذکرو به این صورت باید باشه و به این تعداد تا اثر کنه شاید نمازم برای اثر گذاشتن روی ادم باید همونطور باشه که خدا گفته 

البته میشه قنوت نمازو فارسی بگی و هر دعایی دلت خواست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز