بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
ما گوجه رو شستیم دادیم بیرون آبشو گرفت آوردیم خونه یه شب تا صبح آبش اومد بالا اون آب رو ریختیم بعد تهش گوجه خالص رو گذاشتیم رو گاز تا وقتی غلظتش مناسب شد بسته بندی کردیم و فریز کردیم
مشوری خوردش میکنی ،یکی دو روز چنگش میزنی تا پوستش نازم شه گوشتش جدا له شه بعد با دست از صافی رد میکنی تا تخمه هاش گرفته شه
بعد میزاریش رو اجاق تا بپزه آخر هم نمک میزنی بهش
خدا که فقط متعلق به آدمهای خوب نیست خدا، خدای آدمهای خلافکار هم هست و فقط خود خداست که بین بندگانش فرقی نمی گذارد فی الواقع خداوند اند لطافت،اند بخشش،اند بیخیال شدن،اند چشم پوشی و اند رفاقت است رفیق خوب و با مرام همه چیزش را پای رفاقت میدهد.اگر آدمها مرام داشته باشند هیچوقت دزدی نمیکنند،ولی متاسفانه بعضا آدمها تک خوری می کنند و این بد روزگار است.بایستی ما یه فکری به حال اهلی شدن آدمها بکنیم،اهلی کردن یعنی ...اهلی کردن یعنی ایجاد علاقه کردن.و این تنها راه رسیدن به خداست که بسیارم مهم است.
گوجه رو بشور بعد بده بیرون اب بگیرن بعد از یه صافی یا ابکش ریز رد بده جوری که دونه های گوجه ازش رد نشده بعد اون ابی که جدا شده بذار رو اجاق تا اروم اروم بجوشه و ابش بره اخرهاش یه کم نمک بهش بزن ولی باید خیلی مراقب باشی چون زود ته میگیره و باید خیلی وقت بذاری و مرتب هم بزنی اونم با شعله خیلی کم بعد که سفت شد بذار سرد بشه بریز تو ظرف بذار تو یخچال