2789
عنوان

شوهري

| مشاهده متن کامل بحث + 382 بازدید | 29 پست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

نکن کم کم عادت میکنه خس بزرگتری بهش دست میده نقشاتون تو رندگی گم میشه اون نه دیگه شوهره تو هم نه دیگ ...

این چه حرفیه.قرار نیست بیست چاری اینجوری بشه که.فقط گاهی اونم برا تنوع 

لا تَقْنَطُوا مِنْ رَحْمَةِ الله  خدایا گفتی ناامید نشو منم روی حرفت حساب کردم                                                                

من اصلا دوست ندارم مث بچه ها بحرفم،اصلا بهم نمیخوره،شوهرم به من به چشم 1 زن قوی و محکم نگاه میکنه اونوقت من بخوام مثل بچه ها حرف بزنم!! اصلا قابل تصور نیست😟

پول عزیز خیلی دوستت دارم و همیشه منتظرتم😍😍
من اصلا دوست ندارم مث بچه ها بحرفم،اصلا بهم نمیخوره،شوهرم به من به چشم 1 زن قوی و محکم نگاه میکنه او ...

ما که بچگانه حرف میزنیم یعنی یه دختر بچه ی لوسیم؟؟؟اصلا نظرتون قانع کننده نیست گاهی لازمه یه تغیراتی در زندگی بدیم وگرنه تکراری میشه 

لا تَقْنَطُوا مِنْ رَحْمَةِ الله  خدایا گفتی ناامید نشو منم روی حرفت حساب کردم                                                                
ما که بچگانه حرف میزنیم یعنی یه دختر بچه ی لوسیم؟؟؟اصلا نظرتون قانع کننده نیست گاهی لازمه یه تغیراتی ...

نه عزیزم من چه کار به شماها دارم.منظورم اینه که به من اصلا نمیخوره،خب منم تو رفتارام و حرف زدنام ظرافتهای خاص خودمو دارم اما نمیتونم بچه گانه صحبت کنم

پول عزیز خیلی دوستت دارم و همیشه منتظرتم😍😍
پست بعدیم رو بخون بعد ریپلای کن

قبل دیدن ریپلای کرده بودم😒

لا تَقْنَطُوا مِنْ رَحْمَةِ الله  خدایا گفتی ناامید نشو منم روی حرفت حساب کردم                                                                
ما که بچگانه حرف میزنیم یعنی یه دختر بچه ی لوسیم؟؟؟اصلا نظرتون قانع کننده نیست گاهی لازمه یه تغیراتی ...

در ضمن من اصلا نمیخواستم کسی رو قانع کنم😐

پول عزیز خیلی دوستت دارم و همیشه منتظرتم😍😍
نه عزیزم من چه کار به شماها دارم.منظورم اینه که به من اصلا نمیخوره،خب منم تو رفتارام و حرف زدنام ظرا ...

اها اشتباه متوجه شدم.بله درست میفرمایید

لا تَقْنَطُوا مِنْ رَحْمَةِ الله  خدایا گفتی ناامید نشو منم روی حرفت حساب کردم                                                                
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز