2777
2789
عنوان

شامپوی خوب!!

28809 بازدید | 38 پست

دوستان من موهام چربه و ریزش دارم

خیلی ناراحتم...

دکترم رفتم مشکل خاصی نداشتم

لطفا یه شامپو با قیمت مناسب که خوبم باشه معرفی کنید

سخت بود ولی تونستم   

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شامپو آلپیسین c1  . قیمتش ۷۰ یا ۸۰ تومنه و عالیه . من موهام خیلی کم پشت بود فولیکا و .... میزدم وقتی ازدواح کردم شوهرم اینو استفاده میکرد منم موهام ریزش داشت الان ۵ ساله ک استفاده میکنم موهام بهتر شده ریزشم نداره . اینو بگیر وقتی خیلی موهات چربه یکی دو بار شامپوی معمولی بزن بار آخر آلپیسین بزن و چند دقه بزارش رو موهات بعد ابکشی کن . چرییشم خیلی کم میشه

چه جالب دوتا تاپیک شامپو پشت سرهم😅 منم موهام شوره داره نمیدونم چه شامپویی بگیرم😭

درمان قطعی شوره و خارش سر شامپوی کتوکنازول . دارو خونه ها دارن فک کنم ۱۰ یا ۱۲ تومنه . به هر کی گفتم برام دعا کرده توام حتما بگیر چند بار ک حموم بری هیچ اثری نمیمونه از شوره و خارش

درمان قطعی شوره و خارش سر شامپوی کتوکنازول . دارو خونه ها دارن فک کنم ۱۰ یا ۱۲ تومنه . به هر کی گفتم ...

ووووووی چه خوب حتمااااا میگیرم و منم دعات میکنم

امیدوااااارم این یکی دیگه جواب بدههه

🖤

قیمتش بالاس یکم    

خوب بالاس ولی هر بار ک حموم میری یکبار ازش استفاده کن . موهاتو دوبار با شامپوی معمولی بشور تمیز ک شد از این بزن و چند دقه بزارش .وقتی تمیز شد موهات ، یه ذره ک مبریزی کف میکنه .یه دونش واسه دوماهت بسه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز