2777
2789
عنوان

اداب غسل

| مشاهده متن کامل بحث + 1332 بازدید | 54 پست
اون طرف از کجا میدونه خدا قبول نمیکنه؟ مشاور خداست؟ این حرفارو اهمیت نده توبه کن خدا بخشنده است سعی ...

دیگه همسرم اورد گفت دوست دارم باهم بخوریم منم روشو زمین ننداختم گفتم پانشه بره خونه دوستی چیزی بخوره باهاش پایه باشم اونم یکی دکتا پیک هرکدوممون خوردیم نه  زیاد

مرسی دوستم از یه خانمی یواشکی پرسیدم  مداح بودن و معلم  قران  حالم خیلی بهم ریخت چ ...

عزیزم از دفتر مرجعت بپرس از ین ببعد

خدا از شما و ما قبول کنه

یاعلی

خوشبختی یعنی با هر چیزی که داری خوشحال باشی و الا اگه به نداشته هات فکر کنی هیچ کس خوشبخت نیست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دیگه همسرم اورد گفت دوست دارم باهم بخوریم منم روشو زمین ننداختم گفتم پانشه بره خونه دوستی چیزی بخوره ...


حالا ک دیگه گذشته خودت سعی کن شوهرتو قانع کنی ک برا سلامتیتون ضرر داره، جدای از احکام و دستور خدا برا بدنمون مضره

اخه دو سه ماهی روی ناخنم کاشت بود دیروز درش اوردم  اشکال نداره یه دونه نیت برای همش باشه

ن بگیر .ولی دیگه نذار ناخون.اخه تا میگن تا وقتی ک غسل به گردنته تمام عالمو فرشتگان لعنتت میکنن.

 بعد 9ماه خدا بهم نینی دادکه اونم تو پنج هفتگی از دست دادم.(31اردیبهشت 98😔)واسم دعاکنین زودی نینی بیارم....متاسفانه نینی دومم سقط شد در ۶ هفتگی.(۱۰مرداد۹۹)دوباره نینی دار شدم 😍برای تو دلیم دعا کنین 
من ازیه خانمی پرسیدم که خیلی سردرمیاره ازغسل و اینجورچیزا گفتن محافظمه است:[

فدات شم اینی ک میگی معنی نداره

شاید درست متوجه منظورش نشدید

من خودم همیشه انجام میدم

مافی الضمه که در حالت گفتاری میشه مافضمه

فارسیشم میشه انچه بر گردن من است

مثل نماز صبح که نمیدونی قضا شده یا اداعه دم طلوع افتاب میگن ما فی ضمه بخون ک یعنی هر انچه بر گردن من است

خوشبختی یعنی با هر چیزی که داری خوشحال باشی و الا اگه به نداشته هات فکر کنی هیچ کس خوشبخت نیست
فدات شم اینی ک میگی معنی نداره شاید درست متوجه منظورش نشدید من خودم همیشه انجام میدم مافی الضمه ک ...

اخه چنبارهم گفتم که تکرارکنن گفتن محافظمه ،ممنون 😘 پس من چقدغسل روگردنمه🤦🏻😂

جان منی....یار منی....دولت پایدار من💜🧿
اخه چنبارهم گفتم که تکرارکنن گفتن محافظمه ،ممنون 😘 پس من چقدغسل روگردنمه🤦🏻😂

نه عزیزم گردنت نیست

چون نیت مهمه شما کلمه دو اشتباه میگفتی از این به بعد درست بگو

چون نیتت همون بوده چیزی گردنت نیس

خوشبختی یعنی با هر چیزی که داری خوشحال باشی و الا اگه به نداشته هات فکر کنی هیچ کس خوشبخت نیست
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز