2777
2789
عنوان

اداب غسل

| مشاهده متن کامل بحث + 1332 بازدید | 54 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

😂😂😂 من یه پونزده روز پیش همسرم مشروب داشت خونه شب بعد شام نشستیم دکتایی خوردیم ولی نه در حد مستی ...

عزیزم شما نمازتو بخون روزه هم بگیر خدامهربون ترازاین حرفاست =]

جان منی....یار منی....دولت پایدار من💜🧿
خدا باید قبول کنه ، شما انجام بده  اگه نماز و روزه تو انجام ندی ک بیشتر از خدا دور میشی

یه نفر بهم گفت اصلا نه روزتو خدا قبول داره نه نمازتو

خیلی گریه کردم که بخاطر دوتا پیک اونم با همسرم خوردم نه با نامحرمی یا چیزی مست هم نششدم نماز روزم بخاطر اون یه،شب کلا مقبول نیست

😂😂😂 من یه پونزده روز پیش همسرم مشروب داشت خونه شب بعد شام نشستیم دکتایی خوردیم ولی نه در حد مستی ...

ربطی نداره 

گناه کردی ولی باید اعمال عبادی روبجا بیاری

واینک پیش کسی هم نگی این گناهو کردی و توبه کنی

چون اولین شرطش پشیمونیه

خدا ان شاالله میبخشه و قبول میکنه عبادتتون رو 

خوشبختی یعنی با هر چیزی که داری خوشحال باشی و الا اگه به نداشته هات فکر کنی هیچ کس خوشبخت نیست
غسل مُحافِظِمه است .هرچقدر غسل گردنت مونده باشه بااین غسل رفع میشه 

ما فی الضمه صحیحشه 

یعنی هر چه بر گردن من است

خوشبختی یعنی با هر چیزی که داری خوشحال باشی و الا اگه به نداشته هات فکر کنی هیچ کس خوشبخت نیست
یه نفر بهم گفت اصلا نه روزتو خدا قبول داره نه نمازتو خیلی گریه کردم که بخاطر دوتا پیک اونم با همسرم ...


اون طرف از کجا میدونه خدا قبول نمیکنه؟ مشاور خداست؟ این حرفارو اهمیت نده توبه کن خدا بخشنده است سعی کن دیگه نخوری اخه میوه ی گندیده ک خوردن نداره خواهر من

ربطی نداره  گناه کردی ولی باید اعمال عبادی روبجا بیاری واینک پیش کسی هم نگی این گناهو کردی و ...

مرسی دوستم از یه خانمی یواشکی پرسیدم 

مداح بودن و معلم  قران 

حالم خیلی بهم ریخت

چون خودمو خیلی اماده کرده بودم واسه روزه گرفتن و عبادت به موقع تو این ماه

یه نفر بهم گفت اصلا نه روزتو خدا قبول داره نه نمازتو خیلی گریه کردم که بخاطر دوتا پیک اونم با همسرم ...

نه اینطورنیست توهنوزم بنده خدایی هستی که خلقت کرده حالام که داری میگی پشیمونی پس هم روزتوبگیرهم نمازتوبخون به حرف بقیه ام گوش نده 

انسانم آرزوست .....
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز