2777
2789
عنوان

اداب غسل

1332 بازدید | 54 پست

سلام

بچه ها اگه کسی دوسه تا غسل پشت سر هم داشته باشه و بخواد یجا انجام بده نستش چجوری میشه

مثلا غسل حیض و غسل جنابت چند بار پشت سر هم مثلا به دلیل انجام کاشت ناخن یکی دکماهی نتونسته غسل کنه

چجوری میشه غسلش

ممنون میشمروشن کنید برام

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من وختی حیضو جنابت میگیرم.نیت دوتاشو میکنم و یه غسل میکنم

 بعد 9ماه خدا بهم نینی دادکه اونم تو پنج هفتگی از دست دادم.(31اردیبهشت 98😔)واسم دعاکنین زودی نینی بیارم....متاسفانه نینی دومم سقط شد در ۶ هفتگی.(۱۰مرداد۹۹)دوباره نینی دار شدم 😍برای تو دلیم دعا کنین 

یک غسل با چند نیت.

سخت است فهماندن نکته ای به کسی که منافعش در نفهمیدن است.......دیندار آن است که در کشاکش بلا دیندار بماند وگرنه در هنگام راحت و فراغت و صلح و سلم چه بسیارند اهل دین، آنجا که شرط دینداری جز نمازی غراب وار و روزی چند گرسنگی و تشنگی و طوافی چند برگرد خانه ای سنگی نباشد....

نیت کنه همه رو یک جا غسل کنه

ناخنشم چون نمیتونست بکنه میتونس جبیره ای همون موقع غسل کنه

خوشبختی یعنی با هر چیزی که داری خوشحال باشی و الا اگه به نداشته هات فکر کنی هیچ کس خوشبخت نیست
نیتشو چجوری بگم

غسل میکنم غسل جنابت حیض استحاضه و...

قربه الی الله

تو دلش بگ کافیه

خوشبختی یعنی با هر چیزی که داری خوشحال باشی و الا اگه به نداشته هات فکر کنی هیچ کس خوشبخت نیست
نیت کنه همه رو یک جا غسل کنه ناخنشم چون نمیتونست بکنه میتونس جبیره ای همون موقع غسل کنه

من نمیدونستم اصلا میشه با وجود کاشت هم غسل کرد

یعنی هرکی یه حرفی زد و ذهنم مشغول شد

من وختی حیضو جنابت میگیرم.نیت دوتاشو میکنم و یه غسل میکنم

من سرچ كردم اين خانوم درست انجام ميده منم همينجورى ميكنم

خدايا به من كمك كن حالا كه دستم رو گرفتى، من در مسير شرافت و انسانيت گام بردارم، مسئوليت سختى به من سپردى به من كمك كن دستگير بنده هات باشم ❤️
اخه دو سه ماهی روی ناخنم کاشت بود دیروز درش اوردم  اشکال نداره یه دونه نیت برای همش باشه

یه دونه نیتبرا همه نه

چند تا نیت بکن بعد یه غسل کن

خوشبختی یعنی با هر چیزی که داری خوشحال باشی و الا اگه به نداشته هات فکر کنی هیچ کس خوشبخت نیست
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بالش طبی

phoebejoon | 15 ثانیه پیش

ناشناس💛

verdigris | 30 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز