2789

دوستان ببخشید سوالمو میپرسم اینجا،من همسرم روزه نمیگیره از صبح ک میره سرکار تا صبح فردا میاد،مجبوره غذای سرد ببره،بنظرتون چی میتونم درست کنم ک بو نداشته باشه؟؟یواشکی میخوره ها

دختر قشنگم بهونه زندگی منو بابایی خوش اومدی ب زندگیمون،خدایا مواظب عشقم و دخترم باش

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

اجباری در کار نیست...

میدونم از ۹ سالگی گرفتم نمیخوام ترکش کنم به خودم میگم ۹ سالگی تونستی بگیری الان نمیتونی !

ولی خب سختمم هست

👼🏻من همه دغدغه ام دیدن لبخند تو است👼🏻N👼🏻                         خدایا شکرت🤲❤                                                               خود ماه انقدر ماه نی که تو انقدر ماهی👼🏻⚪                            میخوام که جون من بشه قسم حرف راستت/انقدِ عاشقم بشی که قلب دنیا واسته👼🏻💙           
خوب نگیر چه کاریه

چون از ۹ سالگی گرفتم نمیخوام ترکش کنم از خدا خجالت می کشم که ۹ سالگیم گرفتم الان ینی نمیتونم بگیرم

ولی خوشمم نمیاد

👼🏻من همه دغدغه ام دیدن لبخند تو است👼🏻N👼🏻                         خدایا شکرت🤲❤                                                               خود ماه انقدر ماه نی که تو انقدر ماهی👼🏻⚪                            میخوام که جون من بشه قسم حرف راستت/انقدِ عاشقم بشی که قلب دنیا واسته👼🏻💙           
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792