2789
از چه نظر سختت هست؟؟

نمیدونم اینکه تشنه میشم هیچ کاری نمیتونم بکنم چون میترسم تشنه یا گشنه شم نتونم تا افطار تحمل کنم و کلا زندگیم رو مختل میکنه دیگه

چاق هم میشم ماه رمضون 

و بزرگترین مشکلم ببخشید من از بوی بد دهن بدم میاد چون روزه م این بو هم اذیتم میکنه حتی با اینکه روزه م مسواک میزنم جوری که آب نره تو گلوم ولی بازم حل نمیشه

👼🏻من همه دغدغه ام دیدن لبخند تو است👼🏻N👼🏻                         خدایا شکرت🤲❤                                                               خود ماه انقدر ماه نی که تو انقدر ماهی👼🏻⚪                            میخوام که جون من بشه قسم حرف راستت/انقدِ عاشقم بشی که قلب دنیا واسته👼🏻💙           
نمیدونم اینکه تشنه میشم هیچ کاری نمیتونم بکنم چون میترسم تشنه یا گشنه شم نتونم تا افطار تحمل کنم و ک ...


خانمی ماه مبارک رمضان برای اینکه خودتو تقویت کنی و تسلیم نفست  نشی..برای تشنگی شربت آبلیمو فوق العاده است..بوی بد دهان هم بخش زیادیش به تغذیه مربوطه ولی دیگه دم دمای غروب همه بو میدن..ایشالا که میتونی.

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

خانمی ماه مبارک رمضان برای اینکه خودتو تقویت کنی و تسلیم نفست  نشی..برای تشنگی شربت آبلیمو فوق ...

بله از ۹ سالگی گرفتم پارسال یکم بهم سخت گذشت هوا خیلی خیلی گرم بود به خاطر همین سختمه یکم 

ایشالا که بتونم مرسی

👼🏻من همه دغدغه ام دیدن لبخند تو است👼🏻N👼🏻                         خدایا شکرت🤲❤                                                               خود ماه انقدر ماه نی که تو انقدر ماهی👼🏻⚪                            میخوام که جون من بشه قسم حرف راستت/انقدِ عاشقم بشی که قلب دنیا واسته👼🏻💙           

دوستان یه بازی ای کاری چیزی هم بگید برای زود گذشتن زمان

👼🏻من همه دغدغه ام دیدن لبخند تو است👼🏻N👼🏻                         خدایا شکرت🤲❤                                                               خود ماه انقدر ماه نی که تو انقدر ماهی👼🏻⚪                            میخوام که جون من بشه قسم حرف راستت/انقدِ عاشقم بشی که قلب دنیا واسته👼🏻💙           
بله از ۹ سالگی گرفتم پارسال یکم بهم سخت گذشت هوا خیلی خیلی گرم بود به خاطر همین سختمه یکم  ایش ...


امسال هوا خنکه..سعی کن از خونه بیرون نری..بازم میل خودته ولی اگرم نگرفتین تو خیابون و معابر حتما رعایت کنید

امسال هوا خنکه..سعی کن از خونه بیرون نری..بازم میل خودته ولی اگرم نگرفتین تو خیابون و معابر حتما رعا ...

نه خب میگیرم 

بعله حتما رعایت میکنم شاید تو نماز و روزه تنبلی کنم ولی انسانیت سرم میشه 

👼🏻من همه دغدغه ام دیدن لبخند تو است👼🏻N👼🏻                         خدایا شکرت🤲❤                                                               خود ماه انقدر ماه نی که تو انقدر ماهی👼🏻⚪                            میخوام که جون من بشه قسم حرف راستت/انقدِ عاشقم بشی که قلب دنیا واسته👼🏻💙           
دوستان یه بازی ای کاری چیزی هم بگید برای زود گذشتن زمان


خوابیدن خودش ثواب داره این ماه..تلوزیون جمع خوانی داره یا برو مسجد محلتون..افطار درست کنی..بری حموم..اگه خیاطی بلدی خیاطی..

من خودم میرم گواهینامه بگیرم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792