2777
2789

من سال ۹۳ ،۱۵۰ تومن شد جهزیم بازم از یه سری چیزام راضی نبودم، دوستانی که می گن ۳۰ تومن چطوری ابرومند میشه اونوقت؟؟؟

دوستای گلم این تجربه ی من از رژیمه قبله بارداری و تعیین جنسیته نی نیه❤️اگه به کارتون اومد برام یه صلوات بفرستید🤱🤱🤰🤰🤰                                              https://www.ninisite.com/discussion/topic/3060426/تجربه-ی-من-از-رژیم-قبله-بارداری-و-جنسیته-نی-نی؟page=۱1

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگه فقط ضروریات رو بگیری خیلی مناسب در میاد 

البته آبرو مندانه هم هست

مثلا بوفه و میز ناهار خوری و مبل و میز جلوش و چرخ گوشت و پلو پز و بخار پز و وسایل تزییناتی گرون تو بوفه و دو دست چینی مهمون و سه دست قابله و هزار تا خنزیل پنزیل دیگه رو نگیری قیمتش هم خوب در میاد

ساده بگیر و شکیل

چشمام که باز میشن میبینم یه فرشته سمت راستمه, یکی سمت چپم, یکی تو بطن وجودم و ...یکی دیگه هم اون بالا بالاها تو آسمون لابه لای ابرا که با چشمای قشنگش داره به من نگاه می‌کنه. خدایا من درست وسط بهشتتم... شکر
۳۰ یخچال  ۱۰ گاز  ۱۰ لباسشویی ۵ فرش وسایل اشپزخانه حداقل ۱۵ مبل ۱۰ تی وی ۱۰ سرویس خ ...

عزیزم ایشون گفت ابرومندانه نگفت لارجی 

من هفته پیش لباسشویی الجی قیمت کردم 7کیلویی 7تومن دوو بخای 5تومنم داره

یخچال 15تومن اسنوا و دوو

گاز 5تومن 


یه صلوات خیلی وقتتو نمیگیره ...برای سلامتی مریضا و این حقیر 
من اوايل مرداد عروسيمه هنوز نگرفتم وسيله هامو 🤦🏻‍😅 ولي من حساب کردم با مبل و سرويس خواب ميشه 20 ...

عحب خانومی گرفتی😂😂😂 



به پای هم پیر شین مزاح کردم😁😁😁

یه زمانی ژلوفن من بودی از وقتی شدی استامینوفن بقیه دیگه شیاف منم نیستی بی بی😂
من سال ۹۳ ،۱۵۰ تومن شد جهزیم بازم از یه سری چیزام راضی نبودم، دوستانی که می گن ۳۰ تومن چطوری ابرومند ...

رستا جهیزیش عالی بود کلا شده ۱۲۰

اونوقت براشما ۵سال پیش شده ۱۵۰

چی خریدی مگه

بچه که بودم یه دوست داشتم مامانش نمیزاشت بامن بگرده چون لاک میزدم حالااون با دوست پسرش میره شمال من هنوز لاک میزنم😐اگه با امضام خندیدی یه صلوات برای اینکه کارام جور بشه تا عید عروسی کنم میفرستی؟ 🥺
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز