2777
2789
عنوان

نوزاد سه ماه

270 بازدید | 20 پست

خانمها من بچم سه ماه و چهار روزشه هنوز موقع گریه کردن اشک نداره بخاطر همین چشمهاش همش قی میاره، قطره هم ریختم فایده نداشت شیر خودم هم ریختم بازهم فایده نداشت میخواستم بدونم نرمال بچه تاکی اشک نداره.

و اینکه دوستم دارم بچم پستونک بگیره ولی نه پستونک نه شیشه شیر نمیگیره نمیدونم راهی هست یا نه

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

شیر خودتو تو چشمش ریختی؟😮😦😳😳😳

همسرم قلب من ... دخترم وجود من ... مامانم هستی من ... بابام تکیه گاهم... آبجیم همدمم... داداشم مونس من... خدایا همه شونو واسم سالم نگهدار...الهی آمین...

ببرش دکتر عزیزم

برای شیشه و پستونک هم چاره ای نیست هرچند وقت یبار فقط امتحان کن

برای خونه دار شدن همه مستاجرا صلوات بفرستید منم ی مستاجرم ممنون  خدایا شکرت منم خونه دار شدم   ولی هنوزم امضام هست برای بقیه مستأجرا ک صلوات براشون فرستاده بشه  
پستونک و شیشه سلیقه ایی بدی گرفتنش سخته برات ولی اشک چیز عادیه دختر من تازه گریه کردنی اشکش میاد ۱ س ...

چند نوع هم عوض کردم ولی نمیخوره جالب اینه که تا یک ماهگیش هر روز یه شیشه شیر خشک میخورد ولی یهوی ول کرد و دیگه نگرفت شیر خشکش هم عوض کردم شیشه تازه براش گرفتم نگرفت که نگرفت دوست دارم یاد بگیره بدم میاد بیرون بهش شیر بدم

مجاري اشكيش بسته س به دكتر نشون بديد يكم سر پستونك قطره اد بزن بعد بزار دهنش شايد تاثير كنه

دقیقا میگن بستس نمیدونم قطره دادولی بیفایده بود بازهم میبرمش

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز