2777
2789
عنوان

حس ششم من😱

134 بازدید | 17 پست

بچه ها من تقریبا چند وقته یه جوری شدم

تا حالا بهش دقت نکرده بودم

مثلا اگه خواب باشم کسی بخواد پیام بفرسته برام دو سه دقیقه قبلش یهو از خواب بیدار میشم

یا مثلا اگه بازم خواب باشم کسی زنگ خونه رو بزنه بازم چند دقیقه قبلش بیدار میشم

یا حتی قبل آلارم گوشی😰

شمام اینجوری این ؟

راجع ب بقیه هم حس ششمت کار میکنه؟

گاهی گمان نمیکنی ولی خوب میشود،گاهی نمیشود ک نمیشود ک نمیشود    گاهی بساط عشق خودش جور میشود،گاهی دگر تهیّه ب دستور میشود    گه جور میشود خودِ آن بی مقدمه،گه با دو صد مقدمه ناجور میشود   گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است،گاهی نگفته قرعه بنام تو میشود    گاهی گدایِ گدایی و بخت با تو یار نیست،گاهی تمام شهر گدایِ تو میشود   گاهی برای خنده دلم تنگ میشود،گاهی دلم تراشه ای از سنگ میشود   گاهی تمام آبیِ این آسمانِ ما،یکباره تیره گشته و بی رنگ میشود    گاهی نفس به تیزی شمشیر میشود،از هر چه زندگیست دلم سیر میشود    گاهی به خواب بود جوانیمان گذشت،گاهی چه زود فرصتمان دیر میشود    کاری ندارم کجایی،چه میکنی،بی عشق سر مکن که دلت پیر میشود                ♡قیصرامین پور♡

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من حس ششم قوی ای دارم.مثلا یکهو یه حسی بهم میگه پاشو خونه رو مرتب کن ممکنه کسی بیاد.منم ب صورت خودجوش مرتب میکنم یهو میبینی یکی زنگ زد گف میخوام بیام خونت😯

چه تلخ است با بغض بنویسی با خنده بخوانند😔
من حس ششم قوی ای دارم.مثلا یکهو یه حسی بهم میگه پاشو خونه رو مرتب کن ممکنه کسی بیاد.منم ب صورت خودجو ...

دست این حسو باید بوسید

من ک هروقت تمیز کاری میکنم کسی نیست بیاد اما خدا نکنه خونه ریخت و پاش باشه

از در و دیوار میریزن تو

گاهی گمان نمیکنی ولی خوب میشود،گاهی نمیشود ک نمیشود ک نمیشود    گاهی بساط عشق خودش جور میشود،گاهی دگر تهیّه ب دستور میشود    گه جور میشود خودِ آن بی مقدمه،گه با دو صد مقدمه ناجور میشود   گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است،گاهی نگفته قرعه بنام تو میشود    گاهی گدایِ گدایی و بخت با تو یار نیست،گاهی تمام شهر گدایِ تو میشود   گاهی برای خنده دلم تنگ میشود،گاهی دلم تراشه ای از سنگ میشود   گاهی تمام آبیِ این آسمانِ ما،یکباره تیره گشته و بی رنگ میشود    گاهی نفس به تیزی شمشیر میشود،از هر چه زندگیست دلم سیر میشود    گاهی به خواب بود جوانیمان گذشت،گاهی چه زود فرصتمان دیر میشود    کاری ندارم کجایی،چه میکنی،بی عشق سر مکن که دلت پیر میشود                ♡قیصرامین پور♡

یا مثلا دارم چای میخورم یهو تو دلم میگم الانه که خواهرم زنگ بزنه و من همینجوری که چای میخورم جواب میدم و بعد چند دقیقه زنگ میزنه🙃

چه تلخ است با بغض بنویسی با خنده بخوانند😔
دست این حسو باید بوسید من ک هروقت تمیز کاری میکنم کسی نیست بیاد اما خدا نکنه خونه ریخت و پاش باشه ...

😂😂😂😂 مامانم میگه من هروقت خونه رو جارو نزنم یکی میاد و واقعا هم راست میگه

چه تلخ است با بغض بنویسی با خنده بخوانند😔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  13 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  12 ساعت پیش