2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

عزیزم من شنیدم پنجم پریود باید بخوری که اثر کنه بعدشم اگه قبلا خوردی و بهت میفته شروع کن 

چون بار اول چندین روز لکه بینی ممکنه داشته باشی و بازم تاکید میکنم اگه دوره ی اولیه که شروع میکنی اصلا به عنوان پیشگیری از بارداری امن نیس 

سفر به سلامت 

💜هر چه کنی به خود کنی گر همه نیک و بد کنی 💜 بزرگ ترین آرزوم انسان بودنه 🦋

عزیزم من شنیدم پنجم پریود باید بخوری که اثر کنه بعدشم اگه قبلا خوردی و بهت میفته شروع کن  چون ...

مرسی عزیز دلم نه من اصلن پیشگیریم قرص نیس فقط برااینکه تومسافرت پریودنشم خاستم بخورم

وجدان،صدای خداست...
مرسی عزیز دلم نه من اصلن پیشگیریم قرص نیس فقط برااینکه تومسافرت پریودنشم خاستم بخورم

 خواهش میکنم دوستم ...پس اگه  بار اوله ریسک داره شانست بزنه بهت بیفته که عالیه وگرنه هم ممکنه لکه بینی بیفتی و بعد چند روز پریود هم بشی...اگه مشکل قیمتشو نداری یاسمین بخور که کیفیتش بالاس و عوارض حالت تهوع رو حداقل نداشته باشی 

درپناه خدا😚

💜هر چه کنی به خود کنی گر همه نیک و بد کنی 💜 بزرگ ترین آرزوم انسان بودنه 🦋

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز