والا منکه به دکترم گفتم 5 روز تاخیر دارم برم ازمایش گفت نه 10 روز بعد تاخیر اگه منفی بود برو ازمایش که من بعد 12 روز تاخیر پری شدم بعضی ها حتی دیرتر هم متوجه بارداری میشن
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
ب نظر من الان یدونه بیبی چک بزار اگه مثبت بود برو آزمایش من سر پسرم ده روز قبل پریودی بیبی چکم مثبت شد همون روز رفتم آزمایش اونم مثبت بود ولی بتا پایین بود سه روز بعد تکرار کردم ک چند برابر شده بود
من و داداشم دوقلو هستیم) در حال قدم زدن بودیم. داداشم چند متر جلوتر از من راه می رفت. یارو اول داداشم رو دید بعد اومد جلوتر من رو دید و گفت: دوقلویید؟ پ ن پ اجسام از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیک تر هستند!حالا خدا دوتا نینی خوشگل گذاشته تو دلم نینی هامم بدنیا
من و داداشم دوقلو هستیم) در حال قدم زدن بودیم. داداشم چند متر جلوتر از من راه می رفت. یارو اول داداشم رو دید بعد اومد جلوتر من رو دید و گفت: دوقلویید؟ پ ن پ اجسام از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیک تر هستند!حالا خدا دوتا نینی خوشگل گذاشته تو دلم نینی هامم بدنیا
من باید قوی باشم ، مثل پرنده ای که باید پرواز کند ، مثل بارانی که باید ببارد ، مثل خورشیدی که باید بتابد ، مثل چشمه ای که باید بجوشد ، من باید قوی باشم و این باید یعنی انتخاب دیگری به جز قوی بودن و ادامه دادن ندارم🥺🥺🥺 امضای قبلی رو حیفم اومد پاک کنم🤭🤭👈👈👈صبور باش ... هم حکمت را میفهمی...هم قسمت را میچشی... هم معجره را میبینی....😊خاطره زایمان من😊
عزیزم ایشاله توام این ماه مامان میشی برو الان بیبی بزن
من و داداشم دوقلو هستیم) در حال قدم زدن بودیم. داداشم چند متر جلوتر از من راه می رفت. یارو اول داداشم رو دید بعد اومد جلوتر من رو دید و گفت: دوقلویید؟ پ ن پ اجسام از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیک تر هستند!حالا خدا دوتا نینی خوشگل گذاشته تو دلم نینی هامم بدنیا