2777
2789
عنوان

رفلاکس

| مشاهده متن کامل بحث + 323 بازدید | 51 پست
خاک تو سرش با نوه اش هم ؟  اره میگن بیشتریا غذا خور شن خوب میشن

آخه همزمان با دختر من خواهرشوهرمم یه دختر بدنیا آورد و همه میدونن اونو ترجیح میده ب این و چون اون رفلاکسی نبود همش اینو میزد تو سر من 😧😧😧😧😧

دلم واسه مادرشوهر جونم تنگ شده 😭😭😭😭                                                          الکی مثلا مادر شوهر منم زن خوبیه 😉😉😉😃😃😃😃     لامصب خودش ب تنهایی ده تا  ترامپ و کیم جونگ اون و روحانیه  😐😐😐😐😐😐😧😧😧😧😧

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


شیر خودتو میخورد؟دکتر رژیم داده بود بهت؟

اره فقط شیر خودم رژیمم لبنیاتو حذف کرده بودم چیزای صنعتی و شیرینی و شکلات و گوجه خام و غذاهای پر ادویه و نفاخ ولی الان بعضی چیزارو میخورم

همه داروخانه ها  دارن؟ یه مدت نبود اخه قیمتش چنده

بعید میدونم فک کنم تو شهر ما فقط یه داروخونه داره قیمتشو دقیق نمیدونم هفت تاش ۱۶ تومن بود فک کنم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز