2777
2789
عنوان

نظر شما چیه😔

261 بازدید | 33 پست

من و عشقم هنوز ازدواج نکردیم. خانواده هامون در جریانن‌ .عقد و نامزد نکردیم فعلا تا اون بتونه یکم کاراشو راست و ریست کنه. اما تقریبن همه در حریانن. در کل میخوام بگم الان نیاید بگید دوسپسرته ...


دیشب بهم گفت اگ یروزی یکی از من بهتر پیدا کردی و ازون خوشت اومد و دلت خواست با اون باشی و دوست نداشتی کنار من باشی حتمن برو. نمیخوام بمونی وقتی دوسم نداری به اجبار. اگ فکر کردی کنار یکی دیگه خوشبخت میشی برو اصلا ناراحت نمیشم.


بنظرتون منظورش اینه که دوسم نداره؟ اخه گفت برام مهم نیست ناراحت نمیشم😔این چه حرفی بود😔


اینم بگم که ما خیلی عاشق همیم و چندساله باهمیم و هیچ چیز پنهانی نداریم و همه حرفامونو میزنیم به هم.

بهش گفتم یعنی اصلا برات مهم نیست ک من نباشم؟ گفت منظورم این نیست. منظورم اینه ک اگ یروز دلت نخاست باهام باشی و بهتر پیدا کردی برو. نمون تو زندگی ای ک دوسش نداری .

(اهل خیانت و این دختر بازیام نیستا. با مجردی حال میکنه اتفاقن. اگ یروز من نباشم (مثلا بمیرم) امکان نداره ازدواج کنه. تنهایی رو دوست داره. اگ متاهله فقط بخاطر منه. میگه اگ منی وجود نداشته باشه مجرد میمونه. اما دوسداره با من متاهل باشه. حالا نظرتونو بگید

۹/۹/۹۹ : من دارم آرزوهام رو زندگی میکنم😉

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به نظر من میخواسته خودشیرینی کنه..... اگه از عشقش ب خودت مطمعن نبودی میخواسته غیر مستقیم بگه برو... ...

نه اصلا نمیگه برو. برا اینده میترسم. اخه کی ب عشقش میگه اگ نخاستی برو! البته اینم بگم که اصصصصصلا ادم رمانتیکی نیست و به شدت خشکه. فقط تو حرف البته. رمانتیک صحبت نمیکنه

۹/۹/۹۹ : من دارم آرزوهام رو زندگی میکنم😉
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز