2777
2789
عنوان

لاپاراسکوپی

319 بازدید | 26 پست

بچه ها هر کی در مورد لاپاراسکپی اطلاعات داره بگه.

من لوله سمت راستم مشکوکه دکتر گفته باید لاپاراسکوپی انجام بدم.

اگه میشه واسه برآورده شدن حاجتم صلوات بفرستین  

عزیزم کسی ج داد منو لایک کن لطفا

شیر و خیار �🥒🥒🥒🥒🥛🥛🥛🥛🥛    اینم امضای ی مامان خیلی نگران ک واسه اینکه بچم شیر و با ی خیار همزمان خورد ۴ تا تاپیک زدم و همه میگفتن قَضیه شیر و خیار چیه🙃اینو امضام کردم ک یادم نره چقد واسش زحمت کشیدم و اگ روزی نبودم دخترم با خوندن اینا بدونه ک چقد دوسش داشتم و همیشه نگرانش بودم...دختر نازم خیلی مامان دوست داره توام بزرگ شدی منو دوس داشته باش و اگ هزاربار گنجشک نشون دادم و گفتم این چیه بگو گنجشک گنجشک گنجشک همونجور  ک من حاضرم ۱۰۰۰بار تاپیک شیر و خیار بزنم ولی کاریت نشه.😢😢😢😢

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کامل بیهوشی

چندتا سوراخ رو شکم بوسیله لیزر فرو میکنن 

و ی سوراخ هم تو ناف که دوربین از طریق سوراخی که تو ناف زدن فرو میکنن که همه چی رو ببینن

من تقریبا چهارساعت تو اتاق عمل بودم تاعصر هم گیج بودم 

زخمش هم درد نداره خیلی کم درد داره ی هفته ای هم خوب میشی

من ۱۵ اسفند لاپارا شدم صبح رفتم بیمارستان ۸صبح وارد اتاق عمل شدم همون موقع وزنمو پرسیدند یه لحظه خوابم برد وقتی به هوش اومدم تو شکنم سوزش و درد داشتم منو به بخش منتقل کردند دفع اول پرسیدند میتونی از تخت بیایی پایین گفتم چشمان همه رو دوتا می بینه برام لگن گذاشتند مرتب باید آبمیوه بخوره و مثانتم سری بعد تونستم از جا بلند بشم خودم رفتم دستشویی یکم خون ابه داشتم که طبیعیه ساعت ۶ مرخص شدم اومدم خونه داداشم کمی دولا راه میرفتم پس فرداش دیگه خوبه خوب بودم خیاطی کردم ولی رعایت میکردم بیرون نمی رفتم چیز سنگین برمیداشتم دولا نمیشدم

من ۱۵ اسفند لاپارا شدم صبح رفتم بیمارستان ۸صبح وارد اتاق عمل شدم همون موقع وزنمو پرسیدند یه لحظه خوا ...

بعدش حامله شدید ؟؟

اگه میشه واسه برآورده شدن حاجتم صلوات بفرستین  
عزیرم مسدودی لوله با عکس مشخص میشه ، مشکوک یعنی چی؟؟؟ بیهوشی کامله ۴-۵ تا سوراخ ۲ سانتی روی شکم ایج ...

اره عکس رنگی انجام دادم.

طول درمانش چقده ؟؟

اگه میشه واسه برآورده شدن حاجتم صلوات بفرستین  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792