2789
عنوان

زایمان

| مشاهده متن کامل بحث + 138 بازدید | 19 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من زایمان سختی داشتم تنها چیزی که اذیتم نکرد بخیه هایی بود که خوردم،بااینکه زیاد بودن از روز اولم راحت نشستم

دوست عزیز کامنت بنده در یه تاپیک صرفا برای اظهار نظر برای صاحب تاپیکه لطفا افراد دیگه رپلای نکنید.با تشکر

و اینم بگم که چون بدنم ضعیفه میترسم چون من موقع شیر دادن به دخترم باردار شدم و مجبور شدم بخاطر بدن خودم و جنین دکترم گفت دخترمو از شیر بگیرم دخترمو تو۱۵ماهگی از شیر گرفتمش الان دخترم۲۱ماهشه و بدنم خیلی از اون موقع ضعیف شده من تو کل بارداریم۱۰کیلو اومدم جلو از یطرف هم نگران دختر اولمم که موقع دوریش من چطوری سر کنم


من زایمان سختی داشتم تنها چیزی که اذیتم نکرد بخیه هایی بود که خوردم،بااینکه زیاد بودن از روز اولم را ...

خدارو شکر که بخیه اذیتتون نکرده آخه میدونن از یطرف هم دلهره دخترمو هم دارم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز