rozes_65 مدیر استارتر عضویت: 1397/10/09 تعداد پست: 323 عنوان بارداری 104 بازدید | 12 پست سلام خانمهاچندروزه تاخیردارم بتام مثبته زیرشکمم دردمیکنه تخمدانهام هم دردداره گاهی بااستراحت خوب میشن کیاتجربه دارن میترسم غیرطعبیی باشه ممنون میشم جواب بدین 1398/01/13 | 16:14 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
minabanoo6796 عضویت: 1397/11/01 تعداد پست: 4189 دردات طبيعيهعدد بتات چنده؟! خدايا ممنون كه هميشه حواست بهم هست
hsnfateme74 عضویت: 1397/01/31 تعداد پست: 6311 چند روز عقب انداختي؟ خداوندا مرا پشت خواستن ارزو های کوچکم معطل نکن ❤🙏
آیرین۱۳۹۷ عضویت: 1397/02/14 تعداد پست: 11630 منم زیر دلم درد میکرد البته خفیف. با استراحت و گرم نگه داشتن بهتر شدم. انشااله سالم به دنیا بیاد. زود برو دکتر فکر کنم شیاف بده
پرپریان عضویت: 1397/07/16 تعداد پست: 1718 خوشبحالت عزیزم اگه میشه برا منم دعا کن این ماه بارداربشم🙏🙏انشالله سالم و صالح بیاد بغلت🙏🙏😍 دخترقشنگم بی صبرانه منتظر بغل کردنتم
rozes_65 مدیر استارتر عضویت: 1397/10/09 تعداد پست: 323 منم زیر دلم درد میکرد البته خفیف. با استراحت و گرم نگه داشتن بهتر شدم. انشااله سالم به دنیا بیاد. زو ... دکتراکه فعلن نیستن شیاف پرژسترون استفاده میکنم هرشب خوبه؟
rozes_65 مدیر استارتر عضویت: 1397/10/09 تعداد پست: 323 خوشبحالت عزیزم اگه میشه برا منم دعا کن این ماه بارداربشم🙏🙏 انشالله سالم و صالح بیاد بغلت🙏🙏😍 ایشالابه حق پنچ تن ی نی نی سالم بیادتودلت زیربارون دعا کن مطمعن باش نتیجه میگیری
پرپریان عضویت: 1397/07/16 تعداد پست: 1718 ایشالابه حق پنچ تن ی نی نی سالم بیادتودلت زیربارون دعا کن مطمعن باش نتیجه میگیری ممنون از لطفت🙏🙏😘 دخترقشنگم بی صبرانه منتظر بغل کردنتم
آیرین۱۳۹۷ عضویت: 1397/02/14 تعداد پست: 11630 دکتراکه فعلن نیستن شیاف پرژسترون استفاده میکنم هرشب خوبه؟ نمی دونم عزیزم من نمیدونم حتما باید استفاده کنی یانه. انشااله شنبه برو. من بودم تا اون موقع استراحت رو ترجیح میدادم
minabanoo6796 عضویت: 1397/11/01 تعداد پست: 4189 بالای 2000 خوب مثبته مشكلي نيست استراحت كن دردات بيشترم ميشه مال من از پريودم شديد تر بود راه دراز و سختي داري خودتو اماده كن برا هر چيزي خدايا ممنون كه هميشه حواست بهم هست
rozes_65 مدیر استارتر عضویت: 1397/10/09 تعداد پست: 323 دردات طبيعيه عدد بتات چنده؟! گلم بتام بالای 2000