2777
2789
عنوان

استعفا

800 بازدید | 20 پست

سلام دوستان به نظرتون چطوری میشه از یه کار دولتی استعفا داد؟ استخدام پیمانی هستم و قبل استخدام تو محضر تعهد ده سال امضا کردم که تا ده سال استعفا و انتقال به سایر ادارات نگیرم.سه سال هم سابقه دارم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


به سختی این کارو پیدا کردم و با گذراندن مراحل آزمون و مصاحبه و گزینش استخدام شدم ولی الان میبینم با روحیه ام سازگار نیست ...میدونید وضعیت مراجه کننده ها تو روحیه ام تاثیر منفی میذاره...حقوق و درآمد چندان خوبی هم نداره


نه بابا هیییچ مشکلی نداره،برو مثل شیر استعفا بده.خواهر من استخدام پیمانی وزارت بهداشت بود تعهد پنج ساله داده بود ،تامین اجتماعی قبول شد ،رفت استعفا داد

خدایا ممنونم بابت لبخندی که دوباره به لبم نشست.عیدی  عید غدیرم ،خوش اومدی روشنی قلبم.

منم انقد دنبال کارم و ناامید از پیدا کردنش ک نگو

✔قلب من این چنین آسان نمیلرزید                               عشقت اما به غم هایش نمی ارزید                             دنیا را بردی همراهت به نابودی                                   دنیا غم شد مگر تو چند نفر بودی ⚠⚠⚠⚠       
کاش میشد  منم تو تامین اجتماعی استخدام بشم

رشته ات چیه؟

چند سالته؟

بگو تا راهش رو بهت بگم

خدایا ممنونم بابت لبخندی که دوباره به لبم نشست.عیدی  عید غدیرم ،خوش اومدی روشنی قلبم.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز