2789
عنوان

کلاس گذاشتن

467 بازدید | 30 پست

سلام

دوستم زیاد پُز میده و کلاس میذاره؟

اصلن دوس ندارم کنارش بشینم اما خب نمیشه

چیکار کنم که دیگه پیش من کلاس نذاره؟طوری که ناراحت نشه و دلخوری پیش نیاد

خیلی هم تو هممممه کار دخالت میکنه و نظر میده خودشو کاربلد میدونه و واسه همه میگه چیکار بکنین چیکار نکنین

ارتباطمو باهاش کم کردم اما نمیشه دیگه ارتباطو صفر کرد

چیکار کنم؟

تا اطلاع ثانویپرشه شَرِممیاد:/

یکی دوبار ت اظهار نظر کردناش بزن ت برجکش

خدایا تا پاکم نکردی... خاکم نکن..😔😔😔باردار نیستم تیکر رسیدن ب خواسته هامه البته امیدوارم همینطور بشه 😍😍برام دعا کنید اونی ک میخوام بشه الهی فداتون بشم ❤❤

من متاسفانه یه دوست اینجوری داشتم واقعا تو زندگیم تاثیر بد گذاشته بود و افسرده م کرده بود ولی با این که ۶ سال دوست بودیم در حد صمیمی اما چون بهم آزار روحی روانی میزد قیدشو زدم به راحتی

اللهم صلی علی محمد و آل محمد

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وقتی دیدی زیادی داره کلاس میذاره خودتو با یه کاری سرگرم کن

طوری که انگار به حرفاش توجهی نداری یا برو سر گوشیت

وقتی دید حرفاش واست جالب نیست دیگه ادامه نمیده

یه دوش آب گرم🛁 یه لباس راحتی 👗یه چای تازه دم🍵 یه موسیقی ملایم🎶🎧 به درک که خیلی از مشکلات حل نمیشه

چرا نمیشه ؟ کسی که اذیتت میکنه ازش دور شو ، برای سلامت فکری خودت و اینده ات خیلی بهتره ، و به نظرم دوست در اینده تو تاثیری نداره اما درست و موارد دیگه صددرصد تاثیر داره 

یه بخش بزرگی از اینکه ما ادما از حرف زدن بقیه ناراحت میشیم و فکر میکنیم دارن پوز(پز)میدن اینه که خودمون ضعفایی داریم و وقتی کسی حرفش رو میزنه یادش میفتیم در صورتی که خیلی وقتا اون شخص واقها قصدش تخریب نیست اما ما بد برداشت مکنیم چون ضعف داریم.

بهترین راه اینه روی خودت کار کنی و همزمان با ترفندی رابطه رو به جایی برسونی که بفهمه حال روحیت خوب نبست و دوست داری تنها باشی.

راه زیاده دیگه

دوران بـقا چـو بـاد صـحـرا بـگذشـت/ تلخی و خوشی و زشت و زیبا بگذشت__ پنداشت ستمگر که ستم بر ما کرد/بر گـردن او بـمـانـد و بــر مـا بــگـذشـت 🌷مخاطب خاموش دیروز و روشن!امروز...

بی توجهی کن بش خیلی عادی برخورد کن وقتی پز میده بزن تو برجکش دیگ پز نمیده مثلا اگ گفت این شال و اینقد گرفتم بگو فلان جا داد میزد مثلا 20تومن گرون خریدی 😁بت انداختن. یا وقتایی ک دخالت میکنه تو کارت بگو بزار خودم حلش میکنم یا بگو خودم بلدم، میدونم، یا بگو اگ خراب شد باید تو تاوان بدی 

آدمهای صبور یدفعه میرن دیگه نمیان.... 😞

تو اوج تعریفاش خودتو بزن به بیخیالی بگو چی میگی؟حواسم نبود😅😅

کامنت اولی های عزیز،‌                                            در صورت برخورد با تاپیک های جنجالی هیجان خود را حفظ کرده و از نوشتن جمله ی زشت و نامطبوع "الان میان می خورنت" استفاده نکنید، خوشبختانه تا کنون هیچ گزارشی در ایران مربوط به آدم خواری و خصوصا زنده خواری ارائه نشده است.

من كسي برام كلاس بزاره و بدونم طبل تو خاليه دوتا سوال تخصصي در زمينه پزي ك ميده ازش ميپرسم 

ب من و من ك افتاد يك لبخند شيطاني ميزنم😂😂😂

اما جديدا اعصابم از كلاس گذاشتن خورد نميشه ميگم داره خودش رو تخليه ميكنه تا به چشم بياد ترجيح ميدم با لبخند بهش گوش كنم

آرزو کن که آن اتفاق قشنگ بیافتد✨رویا ببارد🌦دختران برقصند💃 قند باشد🧁بوسه باشد💋خدا بخندد🤍به خاطر ما که کاری نکرده‌یم💚🤞🏻من تا آن روز چشم به در خواهم دوخت🕊

سر هرچی کلاس می ذاره تو در همون زمینه شکست نفسی کن مثلا می گه من کتونی هامو خریدم یک ملیون تو بگو من صد بیشتر پول کفش نمی دم. می گه من عیدی گرفتم دو ملیون بگو فامیلای من همه شون خسیسن هرچی گفت تو بگو من ندارم من که هیچی فلان بعد دهنشو می بنده 

  
چه جوری؟ نمیخوام ناراحتش کنم

خخخ ن دیگه ناراحت میشه اونطوری 

خدایا تا پاکم نکردی... خاکم نکن..😔😔😔باردار نیستم تیکر رسیدن ب خواسته هامه البته امیدوارم همینطور بشه 😍😍برام دعا کنید اونی ک میخوام بشه الهی فداتون بشم ❤❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792