سلام
دوستم زیاد پُز میده و کلاس میذاره؟
اصلن دوس ندارم کنارش بشینم اما خب نمیشه
چیکار کنم که دیگه پیش من کلاس نذاره؟طوری که ناراحت نشه و دلخوری پیش نیاد
خیلی هم تو هممممه کار دخالت میکنه و نظر میده خودشو کاربلد میدونه و واسه همه میگه چیکار بکنین چیکار نکنین
ارتباطمو باهاش کم کردم اما نمیشه دیگه ارتباطو صفر کرد
چیکار کنم؟