2777
2789
عنوان

عقدنامه...

259 بازدید | 20 پست

سلام دوستان

ی سوالی چند وقته توذهنمه

من مهریه م رو ک تو بله برون طی کرده بودیم 114تا سکه و3دونگ خونه وقتی خونه دار شد بودش


بعداها بعدعقد وقتی سندازدواجو دیدم فقط114تا سکه نوشته بود توقسمت مهریه

ب شوهرم گفتم گف مگه نشنیدی ب عاقد گفتم همون114تا روفقط بنویس.خونه رو نه😐

نمیدونم شوخی کرد یا ن


حالا سوالم اینه توعقدنامه اسمی ازخونه میبرن یا ن؟؟


بعد اگ قرار شدخونه دار بشیم چی بگم . باسیاست حرف زده باشم ونصفشو به. نامم کنه؟؟

لااااااایک ننننکنییید لدفن  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عجبببب

گرنگهدار من انست که من میدانم: شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد(خداجونم ممنونم بخاطر کنجدی میسپارمش به خودت که بهترین محافظی)یصلوات برای سلامتی منو نی نیمون هدیه مون کنید
اگه تو عقدنامه ذکر نشده باشه چیزی به اسم مهریه نمیتونی ازش بگیری مگه اینکه خودش به نامت کنه مگه نخو ...

بچه بودم عزیزم چی میفهمیدم. مهم نیس ک نیست توشاااا.فقط سوال بود همیشه وتسم

لااااااایک ننننکنییید لدفن  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز