2777
2789
عنوان

بدون وسایل

229 بازدید | 27 پست

😶شما موقع عروسی کل وسایل خونه تون تکمیل بود؟ 

اخه من هنوز کلی وسیله مونده بخرم خونه م خالیه مبل نداریم هنوز بعد توی کابینتام خالیه خیلی کم ظرف دارم از مامانم قرض گرفتم تا بتونم بخرم ولی امشب خونواده ی شوهرم میخوان واسه شام بیان الان تقریبا3 هفته س که عروسی کردم وسایل زیادی نتونستم بخرم چون همه چی خیلی گرون بود

🙁نمیدونم چیکار کنم اخه چرا بعضیا اینقد بی درکن من تازه عروسیم بوده و حتی میدونن ولی باز میان ببینن چی دارمو ندارم

شوهرمم میگه از مامانت قرض میگیریم ظرفو این چیزا فردا میریم قسطی هرچی خواستی بخر فقط امشب تموم شه بره

من آبروم میره😢

نه همه چی‌نداشتم

خودم تدریجی گرفتم

اینطوری لذتش بیشتره

عزیزم آبرو به این چیزا نیست

فَاصبِر اِنَّ وَعدَالله حق وَلایَستَخِفنَّک الَّذینَ لایوقِنون...... مُهری از مِهر ❤حسین(ع) ❤حک شده بر یاقوت دلم .. از ازل تا به ابد شکر کنم حکاک را❤

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اخه میگن بابات خیلی کم وسیله خریده 

بگن!!

هر کاری کنی مردم یه چی میگن

خوشبختی به این چیزا نیست

به حرف‌مردم‌نباش

فَاصبِر اِنَّ وَعدَالله حق وَلایَستَخِفنَّک الَّذینَ لایوقِنون...... مُهری از مِهر ❤حسین(ع) ❤حک شده بر یاقوت دلم .. از ازل تا به ابد شکر کنم حکاک را❤

منم سرویس غذا خوری نداشتم بعدعروسی خریدم

فقط 24 هفته و 5 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
خدا گر پرده بر دارد ز روی کار آدمها/چه شادی ها خورد بر هم/چه بازی ها شود رسوا/چه کاذب ها شود صادق/چه صادق ها شود کاذب/عجب صبری خدا دارد که پرده برنمیدارد😑
خوب مگه مامانتون جهیزیه تهیه نکرده؟

چرا خریدم ولی خب مبل و لباسشویی و اینارو نتونستیم بخریم قرار شد همسرم بخره و پولمون کم بود نتوستم همه چی بخرم حتی ظرفام نصفه س

من همه وسایل را شوهرم خرید .از اون بر هم خانوادم واسم خریدن ولی من وسایل که خانوادم خریدن را به مامانم گفتم خودت استفاده کن منم وسایل شوهرمو گزاشتم توخونم اخه وسایل شوهرم گرون تروشیک تر بود

هیچ اشکالی نداره عزیزم کار درستو شما کردی نه کسایی که با تشریفات و هزار و یک خرج میرن سر خونه زندگیشون. الانم اصلا خجالت نکش بگو دوست نداشتم پدرمادمو اذیت کنم شوهرمم گفته خودمون به مرور میخریم. 


منم خیلی چیزا نداشتم 

تازه 6سال پیش بود ولی بازم سخت بود برام مامان بابام

حرفم زیاد زدن ولی برام مهم نبود.نمتونستم پدر مادرمو تو فشار بزارم 

الان بعد شش هنوز مبل ندارم.چرخ گوشت ندارم و خیلی چیزای دیگه

سخت نگیر

زندگی زیبا شد، درست از همان زمانی که تو تمام زندگیمان شدی
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز