حواسمان هست به این رک بودن هااا..... حواسمان نیست که چه راحت با حرفی که در هوا رها میکنیم......چگونه یک نفررابه هم میریزیم ..چندنفررابه جان هم میریزیم ..چه سر خوردگی ها یا دلخوریها به جای میگذاریم..چقدرزخم میزنیم ..حواسمان نیست که مامیگوییم ورد میشویم ومیگذاریم به پای رک بودنمان اما کسی ممکن است گیر کند... بین کلمه های ما ...وبین قضاوت های ما بین... برداشت های ما ...دلی که میشکنیم ارزان نیست....🧡💚🖤
همون چند سری اولش واقعا قشنگ بود ولی بعدش مخصوصا این دوسال اخر خیلی بد بود دیگه
برنامه های افطار شبکه های دیگه زیاده و قشنگ هم هست
من باید قوی باشم ، مثل پرنده ای که باید پرواز کند ، مثل بارانی که باید ببارد ، مثل خورشیدی که باید بتابد ، مثل چشمه ای که باید بجوشد ، من باید قوی باشم و این باید یعنی انتخاب دیگری به جز قوی بودن و ادامه دادن ندارم🥺🥺🥺 امضای قبلی رو حیفم اومد پاک کنم🤭🤭👈👈👈صبور باش ... هم حکمت را میفهمی...هم قسمت را میچشی... هم معجره را میبینی....😊خاطره زایمان من😊
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
ای بابا الان دیگه با این شرایط کار و اقتصاد همه تو خونشون پخش زنده ی ماه عسل گلم!!!دلیلی نداره پول بدن بسازن مردم یکم اشک بریزن که!الان همه یه پا ماه عسل شدن واسه خودشون😒😓