2777
2789
عنوان

درد و دل

137 بازدید | 7 پست

الان فهمیدم آدمها تا وقتی بهت احتیاج دارن باهات خوب و مهربونن حتی اگر اشتباه هم بکنی باهات خوب برخورد میکنن ولی وقتی دیگه بهت احتیاج ندارن رفتارشون میشه مثله قبل

چند روزه شوهرم پاشو عمل کرده تا امروز که نمیتونست از پله دستشویی بره بالا و کارهاشو انجام بده رفتارش باهام عالی بود ولی از صبح که میتونه کارهاشو انجام بده بازم رفتارش مثله سابق شده خوبی به هیچ کس نمیاد حتی شوهر

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بگردمت من😢

ولی استار تر این کلا یک قانونه آدم با بقیه خوب رفتار میکنه تا از اونا رفتار خوب ببينه.. اما همسر شما کم لطفی کرده 

ولی شما همچنان خوب باش عزیزم خودش ميفهمه که خوب بودن بی دلیل چقدر زيباتره

نمیدونم دنیا , دنیای بدی شده یا ما آدما , آدمای بدی شدیم هرچی که هست خیلی غم انگیزه که آدم از خوبی کردناش پشیمون بشه کاش دنیا جای قشنگ تری واسه زندگی بود  

و قل رب أنزلنی منزلا مبارکا و أنت خیرالمنزلین  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز