الان فهمیدم آدمها تا وقتی بهت احتیاج دارن باهات خوب و مهربونن حتی اگر اشتباه هم بکنی باهات خوب برخورد میکنن ولی وقتی دیگه بهت احتیاج ندارن رفتارشون میشه مثله قبل
چند روزه شوهرم پاشو عمل کرده تا امروز که نمیتونست از پله دستشویی بره بالا و کارهاشو انجام بده رفتارش باهام عالی بود ولی از صبح که میتونه کارهاشو انجام بده بازم رفتارش مثله سابق شده خوبی به هیچ کس نمیاد حتی شوهر