2777
2789
عنوان

درد و دل

137 بازدید | 7 پست

الان فهمیدم آدمها تا وقتی بهت احتیاج دارن باهات خوب و مهربونن حتی اگر اشتباه هم بکنی باهات خوب برخورد میکنن ولی وقتی دیگه بهت احتیاج ندارن رفتارشون میشه مثله قبل

چند روزه شوهرم پاشو عمل کرده تا امروز که نمیتونست از پله دستشویی بره بالا و کارهاشو انجام بده رفتارش باهام عالی بود ولی از صبح که میتونه کارهاشو انجام بده بازم رفتارش مثله سابق شده خوبی به هیچ کس نمیاد حتی شوهر

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بگردمت من😢

ولی استار تر این کلا یک قانونه آدم با بقیه خوب رفتار میکنه تا از اونا رفتار خوب ببينه.. اما همسر شما کم لطفی کرده 

ولی شما همچنان خوب باش عزیزم خودش ميفهمه که خوب بودن بی دلیل چقدر زيباتره

نمیدونم دنیا , دنیای بدی شده یا ما آدما , آدمای بدی شدیم هرچی که هست خیلی غم انگیزه که آدم از خوبی کردناش پشیمون بشه کاش دنیا جای قشنگ تری واسه زندگی بود  

و قل رب أنزلنی منزلا مبارکا و أنت خیرالمنزلین  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز