2789
عنوان

وجود خدا

| مشاهده متن کامل بحث + 716 بازدید | 93 پست
نمیبخشم دیگه تا الان هی گفتم بیخیال ارزش نداره رفتم حتی معذرت خواهی بعد ضایم کردن ولی همین الان وا ...

استارتر  سیده خانم هستش      سادات خانم مشکلت را بگوووو بخدا برم بخوام 

M❤️متاهل و متعهدم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

استارتر  سیده خانم هستش      سادات خانم مشکلت را بگوووو بخدا برم بخوام

عزیزم مشکلاتم زیاده بیخیال

یکمش تو تاپیک با بابام دعوام شد هس فقط یه گوشش

برام دعا کن مهربون😍😙

ممنون که بودی

تیکر هدفمه حامله نیستم.تویی که داری این امضا رو میبینی...آره خود تو   یه لبخند گشاد بزن اینجوری  آفرین الاان خوشگل شدی   دیگه نشینی غصه بخوریا همه چی درست میشه...   
استارتر ج بدددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددده

تاپیک با بابام دعوام شدو بخون میفهمی خواهری😢

تیکر هدفمه حامله نیستم.تویی که داری این امضا رو میبینی...آره خود تو   یه لبخند گشاد بزن اینجوری  آفرین الاان خوشگل شدی   دیگه نشینی غصه بخوریا همه چی درست میشه...   
عزیزم مشکلاتم زیاده بیخیال یکمش تو تاپیک با بابام دعوام شد هس فقط یه گوشش برام دعا کن مهربون😍😙 ...

بگوووو مشکلات رو     من میخونم سریع تاپیک کن  تروخداااا بگوووووو لللللللللللللطفا جان من بگوووو مشکلات چیه سادات خااااااااااااااااااااانم  

M❤️متاهل و متعهدم

تاپیک با بابام دعوام شدو بخون میفهمی خواهری😢

خب خوندم  فقط بخاطر دعوا با پدرت    اقا  پدر ومادرهاااا   بچه هاشون از صمیم قلب دوس دارن  ببین من واقعیتش ن  متولد 1مهرماه 81 هستم   من خونه تنهام  خواهر برادر دارم ولی هرکی رفته خونه خودشون *** اول ها احساس تنهایی داشتم   اما   الان نه    خیییییلی تنها بشم  با خداوند حرف میزنم *** خب برای بابات خود شیریننی  کن اون کارها که میدونی اعصبانیی میشه خب انجام نده  ** بعدم از تنهایی هستش  اینهمه نا امیدی** بعدم تو باید الان درس بخونی   چون کنکور داری  بابا بالخره کنکور را بخون   قبول شو خودتو  هم جاهای  بهتر میری   بابا من مطمنم کنکور کیترکونی از فراد   شروع کن خوووووووووووووووب بخووون عزیز دلم

M❤️متاهل و متعهدم

تاپیک با بابام دعوام شدو بخون میفهمی خواهری😢

شبگرد جاان من دیگه رفتم بخوووام خدانگهدار شب خوووووووووووووش    از فردا شروووع کن خوب درس بخووون و شب ها زود بخووواب

M❤️متاهل و متعهدم

سما نشکل اصلیت تحجر پدرته 

درس بخون شغل بگیر وازش دورشو اونوقت دنیا برات رنگی میشه

واقعیت این است که مابرای رنج کشیدن متولد شده ایم اما به دنبال لذت میگردیم.پس تنها راه ادامه دادن لذت بردن از رنج هاست 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز